Yaklaşık 1 yıllık evliyim ama bıktım yani. Evlenmeden önce asla böyle değildi. Herseyin hesabını yapıyor. Tutumlu biri olmama rağmen. Evlendik evleneli alışverişe bile çıkmadım Hala bekarlikta giydiğim kiyafetleri giyiniyorum. Doğru düzgünce üstüm başım bile yok. Market alışverişine çıkıyorum verdiği bin lira para onla da ne alacaksam sanki 🙄
Ramazanda felan eve hiçbir misafiri davet edemedim çünkü doğru düzgünce yemek yapacak malzeme bile yok. İhtiyaç için para istesem sanki düşmanına verir gibi söyleniyor verdiği para da zehir zıkkım oluyor bana. Daha da istemiyorum. Istesem de mecbur kalıyorum. Evden de çıktığım yok hersey parayla oluyor. Maddi olarakta kötü durumu yok ama cimri. Atanmayı istiyorum biran önce olmuyor : (
Şimdi bi kaç yere iş başvurusunda bulundum çağırırlarsa gidicem bakalım
- Aile & Toplum konusunda 493 cevap paylaştı.
1 yılİlk başta kendini belli etmemesi gerçek huyunu gayet olağan bir durum çünkü belli etseydi kendisinden elbette kaçarak uzaklaşırdınız sizin yapacağınız elinizde çok bir koz yok evlilik olmuş artık bir evlilikte böyle yapan biri gerçekten her günü çok kötü geçer bu kişi böyle yetiştirilmiş böyle görmüş onun için para değerli siz değil maalesef eğer bunu başta belli etse kimse onunla evlenmezdi ama biraz daha tanısaydınız bir zaman sonra para harcamak onun canını sıkar ve mutlaka belli ederdi diye düşünüyorum bu durumda bence kendinizi kurtarın bu kişiden kurtuluşu atanma olarak görmeyin bu sizin son çareniz olmasın bu tür insanlarla değil ömür onların yanında bile olunmaz para için aklınıza gelecek herkesi yarı yolda bırakırlar.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Öncelikle bak bu kardeşin Dünyanın altını üstüne getirmiş bir adam. Hayatın her türlüsünü gördük. Asla böyle bir adamla devam etme asla! Yaşın genç olsun ya da olmasın fark etmez. Yanlış bir karar vermişsin ceremesini çektin yeter. Bu sana ders olsun. Hayatını zindana çevirecek emin ol. Çocukların bile senden ondan nefret edecekler! Kimse sizleri sevmeyecek buna emin ol. Herşeyini hayatını bildiğin çöpe atıyorsun öyle düşün! Cimri adam, korkak olur. Cimri adam sevilmez. Dünyanın en fakir insanları cimrilerdir. Cimrilik bir hastalıktır. Sen mesela psikolojik hasta olan birini ister misin? Adam şizofren diyelim? Vllahi bu çok daha beter bir hastalıktır. İnsanı çevresini herkesi mahveder. Cimri insanlar asla kimse tarafından sevilmez. Sen bile sevmiyorsun öyle düşün yani. Cinselliğinizde bitecek yüzde yüz. Git intihar et daha iyi vesselam
14 Yorumla
Soran1 yılO kadar haklısın ki zaten çocuk falan yapmayı düşünmüyorum. Hic bir konuda iyi bir eş olamadı bana. Esin seni vezir de eder rezil de. Benim ki de rezil edecek cinsten maalesef..
- 1 yıl
Ben çözdüm seni. Sen yine akıllı özgüvenli bir kadınsın. Biraz geç algılıyorsun olayları ama eninde sonunda anlıyorsun. Bence kavramlarla alakalı problemlerin var. Daha iyi bir eğitim alabilirdin. Senin bu düşündüğünü düşünemeyen yapamayan o kadar kıt beyinli kadınlar var ki. Senin rızkını o mu veriyor? Ne olacak ailen arkanda değil mi? Bence ne yap biliyor musun. İşe gir ayrı ev tut. Tek başına geçinecek noktaya gel. Anında boşan sonra 1 dakika bekleme. Emin ol işe girmen ayrı ev tutman vs hepsi bi dert zaten. Bunları aşmadan şimdi boşanmaydı falan uğraştırma kendini bence. Zorluğuna zorluk ekleme. Alttan alttan işi bitir. Yaşınıda kafaya takma bence gençsin sen. Tecrübe edindin. Çocuğunda yok. Hipergamin (cinsel pazar değerin) falan yerindedir diye düşünüyorum. Hipergami kavramını biliyor musun bilmiyorum. Yani diyorum ki özetle bu canım tercih ettin başına bela ettin. Bundan kurtul ikincide daha dikkatli ol.
Gizli Üye(30-35)1 yılKaç yaşındasın bilmiyorum ama cimri biriyle hayat geçmez. Bırak hayatı bir sene hatta bir ay bile geçmez.
Tanışma sürecinde hiç anlayamadın mı?
Boşansan bu defa ikinci evlilik için hiç evlilik yapmamış bir erkek seninle ciddi ilişki istemez. Çocuk sahibi olmak istediğin zaman boşanmış bir erkek bulup evlenmen lazım boşanmış bir erkeğin boşanma sebebi çok önemli 👍 adam cimri olmaz eli açık olur bu defa çapkın olur. Aldatır vs vs vs kesin boşanacaksan ona göre yol haritası çiz. Allah yardımcın olsun.
05 Yorumla
Cevap sahibi1 yıl@Subrdgy Hesap yapmak ile cimriligi bir mi tutuyorsun?
1 yılEvlenmeden önce böyle değildi ve şimdi her şeyin hesabını yapıyorsa bu tamamen saygısızlık. Kendi ihtiyaçlarını karşılamak için bile cebinden zorla para alman mı o ne ya... Yani senin yanında bir insan olmuyor, bir yük gibi davranıyor. İş başvurularını yapman çok iyi bu durumda kalmaya devam etmek sana zarar. Kendini boşuna hapsetme, al kendini bir şekilde kurtar.🙏🏻
10 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Ah ah, ne kötü bir durum arkadaşım! Hep diyorum, kimi insanların ağzından yemek yerine hesap makinesi çıkar. 🤷♂️ Evlenmeden önceki haliyle evlendikten sonraki hali arasında dağlar kadar fark varsa burada oturup ciddi bir konuşma yapmanız lazım. Yani "Evlilik nedir, hayatta birlikte paylaşmak nedir?" bunları anlatmalısınız. İlişkiler bir kazanın içinde pişirilen yemek gibidir; doğru malzemeler koyulmazsa yemeğin tadı kaçar.🍲
Sen bir iş bulmak da istemişsin ki bu süper bir fikir! Kendi ekonomik özgürlüğünü kazanmaya başladığında belki de daha rahat hissedeceksin. Bunun dışında, ona durumunu açık ve net şekilde anlatmalı, duygularını paylaşmalısın. "Her şeyi konuşarak çözebiliriz" derim ama karşındaki kimse ona bağlı tabii! Unutma, cimrilik sadece maddi değil, manevi anlamda da yorucu. Kendine de iyi bak, bu süreçte sıhhatin ve mutluluğun önemli! 🧘♀️00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
45Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u 1 yılboşanın
20 Yorumla Çimri insanlar en fakirlerdir bunu unutma
Eşinde olsa çimriliğin yanında anlayışı düşüncesi de yok sanki
Sen istemeden para vermeli
Sen istemden sormalı eksiği gediği filan
Evde en azından acil durumlar için sana 3-5bin de olsa kenara koyman için vermeli vs vs130 Yorumla
Soran1 yılKirada oturmuyoruz evi kendinin. Evde ve arabada. Çocuğumuz yok. Düşünmüyorum da. Kendisi her hafta sonu arkadaşlarıyla buluşmayı biliyor ya da marka takılmayı biliyor...
- 1 yıl
@Munis1Bey ben milyarder bile olsam 100 lira eğer benim servetimdense açıklamasını yapılmasını isterdim
- 1 yıl
@Munis1Bey Herkes kendi parasını kazanabilir
Nerede kaldı eşitlik - 1 yıl
@Munis1Bey tabi ki kişiden kişiye de değişebilir
- 1 yıl
@Munis1Bey Eve parayı getiren kim?
Evde bakılacak çocukta yokmuş?
Öyleyse çalışılabilinir diye düşünüyorum.
Her insan bir değil ben böyle düşünüyorum
Soran1 yılİş bulsam calisicam zaten. Asla çalışmam demiyorum. Marketlerle görüştüm sizi ararız dediler. Dugun salonunda iş buldum garsonluk işi çağırdılar ama onda da çıkış saati gece olduğu için istemedim geri eve dönüşüm sıkıntı olur diye. Yani illa çalışmam demiyorum. Çok ön yargılı konuşuyorsunuz
Soran1 yılEvet söylemiştim ama diğer arkadaş soruyu iyi okumadan yorumlar yapmış. Her neyse Teşekkür ederim 🙏
Soran1 yılEvet öyle kesinlikle. Bazen buraya gelip içimi döküyorum işte..
- 1 yıl
@Subrdgy sen adamı savunmak için olmayan bahaneleri bile meydana koymuşsun, adamın evi var diyoruz olsun belki kiradadır diyosun, maaşı asgari üstü diyoruz olsun belki asgaridir oradan hesaplayalım diyorsun, sen kendin çalıp kendin kural koyup yorum yapıyorsun hoş istediğin kadar yap nereye istersen ama kadına yorum yapacaksan durumunu bilip öyle yap
- 1 yıl
@Subrdgy herkes kendi parasını kazanıcaksa evlenmesinler o zaman evlilikte sorumluluk paylaşımı niye var, abicim bence senin cidden paran yok ve bu yüzden de kimseyle evlenemiyorsun, evlensen bile hem ayranım dökülmesin hemde tatsız şeyler olmasın derdindesin, evlilik öyle bir şey değil öyle düşünüyorsan bir ömür böyle devam edersin böyle
- 1 yıl
@Subrdgy adam başta böyle değilmiş madem kadını bu durumda bırakacaktı baştan ben çalışan karı istiyorum deseymiş, ayrıca öyle bir şey var mı kadın evlilikte çalışmak zorunda değil, çalışsa bile parasını ortak vermek zorunda değil, sen böyle düşünüyosan hayatında karı yüzü görememeye devam edersin
- 1 yıl
Ha illa kadında çalışacaksa bunlar baştan konuşulur öyle sorumluluk paylaşılır, kadına ekonomik şiddet uygulayıp varlık içinde yokluk çektirip çalışmak zorunda bırakamaz bu erkeklik değilir, o kadında bu adamı aldatmazsa haksız değildir, sahip çıkılmayan herşeye başkası sahip çıkar
- Aile & Toplum konusunda 445 cevap paylaştı.
1 yılBir erkeğin en çekilmez. Hali bence kesinlikle cimrilik hele de parası olan birin bunu yapması ailesine yapması anlaşılabilir bir şey değil işte tam bu sebepten kadınlar rahat hayat beklentisi ya da eşleri istediği için çalışmaktan asla vazgeçmemeli erkek çalışıp ekonomik gücü eline alıyor kadın rv işleri arasında boğulup kalıyor ve maalesef rv hakimliği bir meslek görülmediği içinde hep vasıfsız insan gibi görünüyor
20 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 915 cevap paylaştı.
1 yılSende bir kusur görmedim, genelde durum böyle olmaz. Evlilik öncesi kendini belli etmemiş, sen savurgan olmadığın halde ve onun maddi durumu sıkıntıda olmadığı halde böyle davranıyor.
Haklısın, işe gir kesinlikle ve boşanmak da aklında bulunsun. Aksi halde birbirinizden kopacaksınız ve bu genelde birinin aldatılmasıyla sonuçlanıyor. Daha dibe batmadan ondan kurtul derim.10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Sana bir şey söyleyeyim. Nasil alistirirsan öyle gidiyor. Fazla kanaat edersen karşı taraf daha da pintileşiyor. Oldugu halde harcamiyorsa sıkıntı zor değişir biraz karakteri. Ha kadın da tutumlu olmalı yerine göre fazla israf da yanlış.. Eşlerin görgüsü benzer olmazsa bu noktada uyumsuzluklar da baş gösteriyor maalesef. Cocuk yoksa bu özelliği ömür boyu çekemem diyorsan ayrıl derim.. Erkeğin cimrisi itici. Az maaşı vardır hak veririm. o. zaman ama varken yokluk çektiren adam itici..
10 Yorumla
1 yılBir Erkek, birlikte olduğu Kadının her zaman iyi yaşamasını, cebinde her daim para olmasıni, iyi görünmesini, her yerde herkese karşı dik durmasını sağlayan erkektir. Çocuk yoksa ayrılmak daha kolaydır. Anlattığınız durumlar çekilebilir durumlar değil Bana göre çocuk yokken Şimdilik yapmamayı düşünün ve bu konuyu iyi düşünün bence. Sevgiler :)
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 926 cevap paylaştı.
1 yılBin lira alışveriş parası ne onu anlamadım. Bir de cimriliğin cimriliğini yapmış. Dışarı adım atsan o para gidiyor artık. Pintilikte devrim yapmış. İhtiyacın varsa sana da bir şeyler almak zorunda. Sorumluluk almayacaksa evlenmeyecekti yani.
11 Yorumla
Soran1 yılBin lira market alışverişi parası
Gizli Üye(30-35)1 yılbizim apartmanda bir kadın verdı 26-27 yaşlarındaydı sürekli kaynanam beni beğenmiyor oğluna yakıştırmıyor derdi. açıktan tıbbi sekreterlik okumuş öylesine girdiği kpss sınavında çok fazla alım olduğu için şans eseri atanmış. arkadaşının ısrarıyla girmiş sınava da atandığı şehre gitti kocası kızı ve kendı bir kaç yıl içinde kocayu boşadı mis gibi hayat yaşıyor bir erkeğe eyvallahı yok. sen sınava çalışmaya devam et ne zaman ne olacağı belli olmuyor
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBu durumu atansanda, calissan da duzeltemezsin ki. Bu sefer az bir tokezlesen, evde kalmak istesen, cocuk bakmak istesen git calis, kendi parani kazan, oyle yapiyordun ne benden para bekliyorsun diyecek. Belki senin oarani da isteyecek, hak iddia edecek senin oarana da karisacak. Senin is bulman degil adami degistirmen gerek. Davalarda ekonomik siddette bir siddettir.
Sen bundan kurtulmaya bak. Parani elbet kazanirsin.
10 YorumlaSakın çocuk yapma o zaman, seviyosan devam ettir ama maddi olarak asla ona bağlı olma kendini garantiye al para vermiyosa çalışmak istediğini söyle, benim babamda cimdi abimde ve cimri erkekten maddi manevi bişey gelmiyo bunlardan gçrdüğüm kadar
31 Yorumla- 1 yıl
Aile & Toplum konusunda 534 cevap paylaştı. Bir kaç gün sessiz kalmayı denediniz mi? Mesela hiç aramadan, mesaj atmadan, birlikte yemek yeseniz bile konuşmamak. Hayatında var la yok arası gibi de denebilir. Belki böyle bir durum hatasını anlamasına yardımcı olabilir?
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılSeni iyi anlıyorum benimde öyle bir babam var ben de annemde zamanında aynı şeyleri yaşadık..
1 iş bulmaya çalış kendi ayaklarının üstünde durmaya çalış sonrada ayrıl ailenle birlikte yaşa..
10 Yorumla zor bir durum meslegin varsa onu icra etmeye calis kendi parsni kazsn pasts yap orgu or bi seyler uap ve az da olsa paranu kazan ama kendine harca eve degil eve o bakmak zorunda ya da ilk baslarda evine harcarsin biraz da olsa belki utanir evine bakar
21 Yorumla- 1 yıl
Aynı sert yorum 😊
Yanlis anlama ama kadın calısmıyorsa düsünceli bir eş eşimin htiyacı olur diip düzenli para verir ya da kart cıkartır seninki ihtiyaclarini bile almıyor, bariz evlenmeden bu huyunu belli etmemiş ama söyle diim boylesi ile ömür gecmez bi zaman sonra ona bagımli olcaksin hemen atan sağlıken dinçsen moral olarakta iyisen atan, yoksa işe gir hemen asla ona el açma boyleler8 işe girmenede karısir
11 Yorumla
1 yılBu bir şiddettir boşanın ekonomik şiddet görüyorsunuz sizinle evlenip besleme gibi kullanıyor evine hizmetçi tutsa günlük en az 2000 TL vermesi gerekir
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılUmarım iş bulursun. Yani eşin evlenmeden önce senij çalışmadığını bilmiyor muydu? Neden bazı erkekler böyle yapıyorlar anlamıyorum. Sen daha önce de soru sormuştun galiba gizli olarak..
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 421 cevap paylaştı.
1 yılAilene duyur bu işi baban konusuca keser sesini
Ve kesinlikle atanmak için çabala
Bir kadının maddi gücü olunca çevresindeki herkes daha saygılı davranıyor.00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 345 cevap paylaştı. Tasarruf iyi bişey ama cimrilik seviyesinde ise bu kötü. Erkek karısına karşı , sevgide , merhamette ve para da eğer varsa cömert olmalı.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Atanmadan önce boşanmak daha iyi fikir sanki.. Böylesi adam daha ilk yılda böyle yıllar sonra ne hale gelir hayal edemiyorum
10 YorumlaAyy hiç tahammül edememem böyle insanlara nasıl dayanıyorsun sabrediyorsun bende farkediyorum evlendikten sonra değişiyor eşler huyuu falan
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 yılİtiraz ederse asla dinleme. İse gor calis ve tek kurus bile koklatma. Sakin ise girip butun para ortak olsun falan filan deyip ona verim deme
10 Yorumla
1 yılAllah yardımcınız olsun Çok zor bir durum cimri insan çok zor gecinmeside , yasamasida bencil olmasida tuzu biberi ne yapılır bilmiyorum
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 557 cevap paylaştı.
1 yılo nasil bir adam oyle evlilikmi olur o ilişkiden bişey cıkmaz
112 Yorumla
Soran1 yılAynen böyle evlilik maalesef olmaz:/
- 1 yıl
Allah kurtarsın
Soran1 yılAmin
- 1 yıl
medeni şekılde al karsına konuş böyle böyle önceden bilmiyormuydun boyle oldugunu ona gore şey yapabılırdın
Soran1 yılKonuşuyorum zaten ama hala aynı. Bi degisme yok..
- 1 yıl
oglanın annesiyle konuşsan belki degisir yoksa zor işin
Soran1 yılAnnesi de aynı kendi gibi biri ya. Alışmışlar bu düzene. Söylesem neyine yetmiyor der🙄
- 1 yıl
çokmu aradın o kişiyi merak ettim onuda geç bi kafeye gidersin alısverişe orada anlaman lazım bildigin kendi ayagına sıkma gibi bir şey olmus
Soran1 yılEvlilikten önce inan böyle değil ki. Resmen bambaşka bir adamla evli gibiyim. Nisanliylken felan birlikte kafeye gidiyorduk alışverişe de gidiyorduk ama evlendik hepsi bitti.
- 1 yıl
göz boyama anladım dedigim gibi Allah yardımcın olsunda pek ileri gormuyorum ama
Soran1 yılAynen öyle hepsi göz boyamaymis
Bende bu ilişkinin ilerisini göremiyorum..- 1 yıl
atanırsan kendi hayatını kurarsın o kadar kişi öyle yapıyor dert etme olacagına varır en azından erken donmuş olursun ileride dahada pişman olmamak için
1 yılÇalıssaydin aklınız çıkıyor 25 e gelip evlenemezsem diye günümüz erkekleri böyle işte ne bekliyorsun kazandığı paranın hepsini sana mı versin
11 YorumlaAile & Toplum konusunda 573 cevap paylaştı. Durumu olmayıp böyle yapiyosa haklı ama varsa böyle yapiyosa boşa gitsin cimri insanla hayat gecmez
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.
1 yılSen bu adamdan çocuk yapma. Çünkü bu adam ile sen evlilik yürütemezsin
20 Yorumla
1 yılİşte bu sebeple kadınlar ekonomik olarak özgür değilse evlenmemeli.
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılKendin calis , esin dedigin kisi den de kurtul. Aynisini yasadim o tür insanlar degismiyor , bosandim. Bana yedigim ekmegin hesabini yapip istemisti … aynisini yasarsin demedi deme
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 10b cevap paylaştı. boşan diyeceğiz boşanmazsın. sevgiliyken de cimri olduğu halde evlendiysen bile bile lades demişsin
20 YorumlaAtanmayı istiyorsun ama neden olmuyor? Puanın kaç
Umarım ataniesun bende senin gibi durumlardan geçtim.
00 Yorumla
1 yılAslında bir yandan iyi bir şey tasarrufa özen gösteriyor bir yandan kötü evlilik ilişkiye zarar veriyor
00 YorumlaCimri bir adam duygularını da kısıtlar o yüzden o adamdan kurtulmaya bak derim
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 874 cevap paylaştı. Gecermi olesiyle hayat maddi sikinti yok pintilik cokkk
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBöyle biriyle asla hayat geçmez. Benimkide tam tersi ne kadarı varsa verir ve çalışmayı istemiyorum:
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.
1 yılBence de çalış ne derse desin eline bakarak da yaşanmaz ki gereksiz cimrilik
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılHemen aldat boşan mahkemeye koş baska erkege koş degiş evi dagit kavga et kufurleş ondan nefret (buyuk ihtimal ile duymak istediklerin de bu adama acidim sanki biraz)
00 Yorumla
1 yılSelamün aleyküm. Huyları düzelmesi için dua ederdim ben
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.
1 yılKonuşmaktan başka çareniz yok gerekirse ailesine anlatın bu durumu belki düzelir
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılSöylediğinizden cimrilik sonucuna varılmaz. Adam tek başına eve maaş getiriyor, maaşını da bilmiyoruz belki o da düşüktür, ve çocuk felanda varsa eğer adama cimri denmez. Evde düzgün malzeme yok dediğinize göre adam düşük maaş alma ihtimali yüksek, ve bütün bunların içinde size 1000 tl verdiğini söylüyorsunuz sizce cimrimi gerçekten?
03 Yorumla- 1 yıl
Okuma yazman mi yok mk 1 senelik evliyiz parasi az degil , ev alisverisi icin bile para vermiyor demis mk salagi seni makrnadan beynin erimis oc
Cevap sahibi1 yıl@moonlightthenight senden iyi kardeşim mu var?
Cevap sahibi1 yıl@moonlightthenight ben makarnacı değilim sersem ben yurtdışında geziyorum
Malloş bilmedrn yorum yapma
ya salağı
1 yılkonuş bu durumu onla boşanalım de en büyük hakkın
03 Yorumla- 1 yıl
Daha sevgili mış ne boşanması 😀
- 1 yıl
@Muhammet35354270 gözün bozuk herhalde eşim diyo
- 1 yıl
Pardon bu başka bir soru ben yanlış yere yazmışım 😂
Gizli Üye(36-45)1 yılÖncelikle ne iş yapıyor? Yaşlar kaç? Biraz da panik gibi misin sanki?
015 Yorumla
Cevap sahibi1 yılYani ilk günlerden süper başlayan ve devam eden evlilik yok. Çözülemez değil aslında.
Soran1 yılGüvenlik görevlisi
Ben 26 esim 29 yaşında
Panikte değilim
Cevap sahibi1 yılAldığı ücret az. Biraz ondan. Birazda cahil sanırım. Memleketler iç Anadolu mu?
Cevap sahibi1 yıl?
Soran1 yılAz ama kira derdimiz yok. Evi var arabamiz da var. Yani durumu kötü değil
Cevap sahibi1 yılAilesi gaz veriyor olabilir. Veya ailesinden öyle görmüştür. Sana masrafçı olarak kodlamış olabilir nişanlılıkta. Veya sana söylemediği ama ulaşmak istediği bir hedefi olabilir. Araba yenilemek vs gibi.
Soran1 yılBilmiyorum zaten onun için varsa yoksa arabası. Benim altinlarimla modelini yükselttiği arabasi🙄
Cevap sahibi1 yılTamam sen henüz erkek kafasını anlamamışsın. Bak benimde çok ciddi sorunlarım oldu evlilikte. Dilersen konuşmak yol göstermek isterim. Birazdan dolmuşsun. Anladığım romantik biri de değil bu seni iyice germiş.
Soran1 yılErkek kafasını anlamadım değil. Böyle bir düşünce yapısını kimse anlayıp çözemez
Evlenmeseydi o zaman
Cevap sahibi1 yılDediğim gibi konuşmak anlatmak yol göstermek isterim. Bu gerilimle yoluna çok devam edemez gibisin. Ama sen bilirsin.
Cevap sahibi1 yıl?
- 1 yıl
yani soruyu soran Efendi maalesef burada lades yapan Siz oluyorsunuz o baştan kesin belirti vermiştir az çok Siz belki önemsememişsinizdir ama zaten anlattığınız problemler halının altına süpürülecek kadar küçük değil maalesef zaten mesleği de güvenlik görevlisiymiş asla küçümsemiyorum çalışması çok güzel bir şey ama hani güvenlik görevlisi maaşından ne bekliyorsun beni de bir kere istemişti o meslekten biri ben evlenmemiştim kimse kusura bakmasın yani sonuçta zor geçineceksen Ne yapayım Tamam evi var kira vermiyorsun Ama her şey kira vermemekle de bitmiyor Sonuçta az maaşı var yani sen bilirsin Eğer gerçekten katlanamayacağın bir durumdaysa işkence çekeceğine boşa
- 1 yıl
@bnabebej Mesela ben şu an atanmayı bekliyorum Eğer atanırsam 70 bin tl alacağım nöbetlerle yani asgari ücretten 2-3 bin lira almak yüksek maaşı olduğu anlamına gelmiyor o yüzden bence Evlendiğin kişiyi bunaltma öyle tavsiye verebilirim asgari ücretten 2-3 gün fazla alması bir şey ifade etmiyor çünkü asgari ücretle net bir şey ifade etmiyor zaten Allah yardımcınız olsun Hani birazcık durumdan bahsedersin ya da bence sen de işe gir çalış kesinlikle zerzevişini haksız bulmuyorum ama dediğim gibi aldığı ücret az ve o parayla zaten zor geçinirsiniz mesela arkadaşımın eşinin 3 tane evi var İkisinden kira alıyorlar Bir daha da mühendis Yani sen düşün mesela hani bu kişilerin zaten geçim sıkıntısı olmaz her şey para mı diyorsun Tabii ki de değil bence iyi bir insan olması ama herkesin kişisel kendi tercihi Tabii ki
- 1 yıl
ya yemek alamayacak kadar değildir de Sonuçta bir birikim yapıyordur yani bilemiyorum Kafasında bir şey vardır onları ancak yeter ama yani Allah aşkına zaten nereden alışveriş yapabilirsin ki asgari ücretle bir kişi zaten o parayla geçinemez ya ben evli olmadığım halde bana yetmiyor
Gizli Üye(30-35)1 yılSenin hatan böyle birinden para istemek. İşe başla boşa gitsin
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılYok artık ya böyle bir itle çekilmez ayrıl donuna kadar da al
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBoşa, sakın çocuk yapayım deme devam edersen de
13 Yorumla- 1 yıl
Yaparsa?
Cevap sahibi1 yıl@KaradenizliBeyfendi yaparsa da bir şey olmaz ama bu evlilik eninde sonunda biter, çocukla birlikte mücadele etmek zorunda kalır, daha zor olur. Tek başına her şey daha kolay olacak bu yüzden çocuk yapılmamalı
- 1 yıl
Çok güzel yorum tebrik ederim çok olgun bir düşünce sende yasadın mı peki tecrübeler
Gizli Üye(25-29)1 yılSevmiyor herhalde seni. Burcu yengeç falan mı
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılEkonomik özgürlüğün olmadan neden evlendin ki?
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılBenim sevgilim de daha şimdiden aşkım ilerde tutumlu olalım diye uyarıyor erkekler hep böyle bence
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılGüzel kadınlar cimri erkeklerin yatağının sol tarafında can çekişerek ölürler, ne kadar acı
04 Yorumla- 1 yıl
Ne güzel yorum yapmışsınız ya 😅
Cevap sahibi1 yılTeşekkür ederim 😊 Haksız mıyım ama?
- 1 yıl
Evet
- 1 yıl
Haklısın
Gizli Üye(18-24)1 yılElinize meslek almadan evlenirseniz böyle olur
01 Yorumla
Cevap sahibi1 yılEvlendikten sonra neden değişti ki
1 yılCömert olmayan erkekten hayatta hiçbir bok olmaz
32 Yorumla- 1 yıl
Bu durumdan rahatsız olduğunu belirt ve kesinlikle çalış bence
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılÇalışıp o cimri kopeği mi besleyeceksin gururlu kadınsan önce boşanıp sonra çalışacaksın ona da bir kuruş hayrın dokunmayacak.
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı. ona çok yakın olma
yüz werme214 Yorumla
Soran1 yılÖyle yapıyorum bende
Soran1 yıl10 ay oluyor daha
Soran1 yılEvet
Soran1 yılDeğilim
Soran1 yılAnlasamiyoruz soru da da bahsettim
Soran1 yılEvet.
canım bu adamla evlilik geçmez al karşına konuş bu mevzuyu biraz bekle dwğişmezse boşa gitsin
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılBöylesiyle ömür gmez vala benim eşim eli açık biri bazen hesap kitap yaptımı hemen patlıyorum dayanamam böylesine
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 555 cevap paylaştı.
1 yılSen neden böyle alıştırdın peki
03 Yorumla
Soran1 yılBen alıştırmadim kendisi boyle
- 1 yıl
Anlıyorum cimri bencil biriyle çok zor çok üzülüp yıpranıyırsundur yorulmuştur belli peki bunu evlenmeden göremedin mi
- 1 yıl
Ne oldu?
- Aile & Toplum konusunda 438 cevap paylaştı.
1 yılSeks tede cimridir o zaman
06 Yorumla
Soran1 yılÖyle zaten
- 1 yıl
Nasıl tatmin oluyorsun bu çok zor bir durum olmalı senin icin
Soran1 yılKendim hallediyorum
- 1 yıl
Bunu hiç haketmiyorsun üzücü bir durum adına üzüldüm mastirbasyon mu yapıyorsun başka bir şey mi
- 1 yıl
Anlatmak konuşmak istermisin
- 1 yıl
Takip edip mesaj atabilirsin
- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
1 yılKonusatak çozmeyi deneyeceksiniz.
02 Yorumla
Soran1 yılAnlamadim?
- 1 yıl
Konusarak isteklerinize orta yol bulun.
- Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı.
m 1 yılmaddi durumunuz iyimi
04 Yorumla
Soran1 yılEvet yani normal
- 1 yıl
bu durumu onunla konusmanda fayda var ha durum iyi defgil ise ki bu gayet normal biraz cimri olmasını goz ardı edebilirsin
Soran1 yılDurumu normal kira ödeme derdimiz bile yok. Kendisi cimri
- 1 yıl
olmaz oyle bence kendine bakma bir sure anlasın
Seninle yemediği parayı başka karılarla yer
10 Yorumla- Devamını Gör (43)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer