Eşim maddi olarak cimri ve bencil biri. Ne yapmalıyım?

Yaklaşık 1 yıllık evliyim ama bıktım yani. Evlenmeden önce asla böyle değildi. Herseyin hesabını yapıyor. Tutumlu biri olmama rağmen. Evlendik evleneli alışverişe bile çıkmadım Hala bekarlikta giydiğim kiyafetleri giyiniyorum. Doğru düzgünce üstüm başım bile yok. Market alışverişine çıkıyorum verdiği bin lira para onla da ne alacaksam sanki 🙄
Ramazanda felan eve hiçbir misafiri davet edemedim çünkü doğru düzgünce yemek yapacak malzeme bile yok. İhtiyaç için para istesem sanki düşmanına verir gibi söyleniyor verdiği para da zehir zıkkım oluyor bana. Daha da istemiyorum. Istesem de mecbur kalıyorum. Evden de çıktığım yok hersey parayla oluyor. Maddi olarakta kötü durumu yok ama cimri. Atanmayı istiyorum biran önce olmuyor : (
Şimdi bi kaç yere iş başvurusunda bulundum çağırırlarsa gidicem bakalım

Eşim maddi olarak cimri ve bencil biri. Ne yapmalıyım?
Cevapla