Yenihisar mıydı Eskihisar mıydı ya.. 😄


Yenihisar mıydı Eskihisar mıydı ya.. 😄


Beni en çok heyecanlandıran yolculuk, bilinmezliğe doğru yapılan ve insanın kendini keşfettiği yolculuk. Bir şehre ya da bir ülkeye gitmek değil sadece, ruhun da bir yoldan geçmesi, değişmesi, dönüşmesi önemli olan. Yeni insanlarla tanışmak, farklı hayatlara dokunmak, düşüncelerimi sorgulamak ve her seferinde biraz daha büyümek. Bazen yağmurlu bir günde cam kenarında oturup geçen manzaraları izlemek, bazen de hiç bilmediğim bir sokakta kaybolmanın keyfi. Yolculuk benim için bir varış noktası değil, her anından keyif aldığım bir süreç.
Cevap
1Cevap
Uçak, deniz ve kara taşıtları ciddi derece mide bulantısı yapıyor bende heleki deniz taşıtları özellikle feribot 🤢🤢
Astral seyahat mi yapıyorsun.. 😄
Kalkış ve iniş dışında fena değil evet..😄
Kalpten gidersen hissiyatı diğer tarafta seversin artık.. 😄
Dört koldan değil mi.. 😄
Bu saatte olsun o kadar.. 😄
Yolculuk nere 😅😅ya bizde buna çok biniyoruz kışın balkonu soğuk oluyor
Bursa.. 😄
Ön tarafı güzel, esmiyor pek..
Ya burada da ne kadar çok bursa İstanbul var 😂😂yeminle bı benim şehir yok
İyi yolculuklar kanka
Senin en son sevgilin vardı belki Bursa'dan bulursun
Ben Bursa- İstanbul'a birkaç günlüğüne geldim ya.. Buralı değilim..😄
Ha nereden geldiniz
Araba yolculuğu olmalı, yanımda sevdiklerim. En fazla 6. Saat.
Vapura aşığımm arabayla kendi yolculuğumu da seviyorum
Buraya mı geldin sen jsjs hoş geldin
Geldim, gördüm, döndüm.. 😄
Hoş buldum.. :))
Iyi yaptın 😂
Eskihisardır o yeni olsa duramazsın😅
Eskiymiş evet.. 😅
Kara yolculuğunu seviyorum
Otobüs yolculuğunu
Mümkünse uçakla olanı ve çabuk biteni
Araba yolculuğunu daha çok seviyorum.
Uçağı denemek isterdim
Orasi nere
Eskihisar terminali..
Hic duymadim jfkkf
Benim de ilk oldu.. 😄
Uçak yolculuğunu
Uçak , çünkü hızlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?