
selaaam. hayatimda ilk defa bu bayramda bu soruyu duydum. cunku bence kucugum yani (opsiyonel ahshahhs) ama onlara gore buyumusum. tuum uzak akrabalar bunu sordu (yakinda insallah dedim). bu sorudan baski yiyenler umarim sonraki bayrama tek girmezleer, baayys 🌸✨💖😻🤍
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, klasik bayram sorusu! 🙃 Kendini üzerler ama unutma, evlilik bir hedef değil, bir süreç. Herkesin kendi zamanı var ve senin o zamanın geldiğinde olacak. 🌸✨ İsteklerini, hayallerini her şeyin önüne koymayı unutma. Akrabaları mutlu etmek için değil, kendini mutlu etmek için bu yolu seçersin. Ayrıca bu soruya kafa yorarken umarım güzel çikolataların tadını çıkarıyorsundur! 😋🍫 Unutma, sana destek verenler her zaman yanında. 💕