Güncellemeler
+1 yıl
Süper Soru 🔥
Önceden çok soruyorlardı ama artık sormuyorlar onlar da yoruldu galiba 😅 Muhabbeti açıldığında da adam gibi adam vardı da biz mi evlenmedik diyorum konu kapanıyor 🤭
Ağır konuşmuşsunuz :))
Nasip falan deyince konu çok uzuyor, ondan böyle demekte buldum çözümü :)
İyi yapmışsınız :))
Kesin çözüm ben de bulun bi yakışıklı evleneyim diyordum. Sonra ortam buzzz
Cevap
0Cevap
Ben kurtuldum bana sormuyor kimse artık 😃😃
Öyle bir soru almıyorum. İnsanlar da farkındalardır, evlilik için küçüğüm.
Öyle bir soru almadım. 😂
Bana hiç öyle bir soru sorulmadı ki 😄
Adam yok diyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?