Tavsiye verir misiniz sizce kim haklı?

Benim annemin bacısı teyzemin gelini var. Bide kuzenim var. Teyzemin gelini kötü konuşur ağzından çıkanı kulağı duymaz özür de dilemez beni de birkaç kez kırdığı oldu. kuzenim de küfürlü konuşur ağır konuşur onun için İkisiyle de aramız iyi değil. O yüzden ablam görüşmüyor ikisiyle de. Telefonda hikayeye korkaklar kaçar gibisinden birşeyler paylaşmış. Bizim akrabamız olan bir kız da bundan şüphelenmis gönderme yapıyor gibi düşünüp ablama atmış. Ablamda bunu görünce siniri tepesine çıkmış ben mesele uzamasin diye onlarla gorusmuyom bile bunlar neyin kafasını yaşıyor diye. Kuzenimle beraber ikisi bir gidip öbür kuzenimi döveceklermis. Gönderme yapıyor neyin meselesini yapıyor diye. Şimdi nolcak onu da bilmiyoz annem önce otur adam akıllı konuş şiddetle yol alma öfkeyle kalkan zararla oturur gibisinden konuşmus. Şimdi ablam anlamadan dinlemeden dovse mesele uzayacak daha çok büyüyecek. Bilmiyorum sizce kim haklı? Şahsen benim düşüncem bize yapmadıkları yönünde. Başka birine yapmış olabilirler ama 🤷‍♀️ bende anneme dedim ki teyzemi telefonla ara sor böyle böyle bir mesele varmış bunun aslı astarı nedir böyle bişey biliyomusun gibisinden konuş eğer haberi varsa ona göre yol alalım dedim
Tavsiye verir misiniz sizce kim haklı?
Cevapla