Neden arkadaşlarım beni sevmiyor sizde de böyle mi acaba yaşımdan dolayı mı?

Çalışmıyorum ve evdeyim. Arkadaşlarımın çoğu evli hatta hepsi zaten fazla arkadaşım yok. 32 yaşındayım Arkadaşlarımın da çoğu aralıklarda. Hepsi evli sadece bir tanesi hariç ona da bugün yazdım biraz sohbeti uzatınca misafirleri varmış sözde damla neden uzatıyorsun dedi. Bunu dedikten 40 dakika sonra da erkek arkadaşıyla hikayeye resim atmış. Eski resimleri de olabilir bilmiyorum. Yani artık belli bir yaştan sonra uzun uzun WhatsApptan konuşma olmuyor mu o zaman bu WhatsApp neden var. Sürekli tel elimde ama kimse ile konuşmuyorum herkesin işi var. Arkadaşlarımın hiç birisiyle küs değilim ama hepsi uzaklar.
Neden arkadaşlarım beni sevmiyor sizde de böyle mi acaba yaşımdan dolayı mı?
Cevapla