Evlenince kadının çalışmaması mantıklı mı?

Hellü! Evlenince çalışmayı bırakmak sizce doğru bir karar mı? Kimileri eşinin maddi durumu iyi olduğu için çalışmaya gerek duymuyor, kimileri ise ekonomik özgürlüğün her zaman korunması gerektiğini düşünüyor. Siz nasıl düşünüyorsunuz? Evlenince çalışmamak bir kadın için avantaj mı, dezavantaj mı? Kendi deneyimlerinizi veya çevrenizde gördüğünüz örnekleri paylaşır mısınız? Kadınım/eşim çalışmasın diyen var mı?
Evlenince kadının çalışmaması mantıklı mı?
Evlenince kadının çalışmaması mantıklı mı?
Cevapla