Evlenince kadınların çalışmaması iyi mi kötü mü?

Sizce bir kadın evlendikten sonra çalışmalı mı yoksa düzenli bir aile hayatı için çalışmamalı mı? Ben çalışması taraftarıyım.

Benim şahsi fikrim kadın çalışsa da çalışmasa da erkeğe mahkum olmamalı, olası ayrılık, sakatlanma veya vefat gibi durumlarda sudan çıkmış balığa dönmemelidir.

Ev işleri de yeterince ağır olduğundan çalışan kadınların daha çok yoruldukları kesindir. Bu yüzden kadın da erkek de çalışıyorsa en azından evin genel işlerini yapacak bir yardımcı tutulması, fiziksel ve ruhsal olarak ilişkinin daha uzun soluklu olması için şarttır...

Evlenince kadınların çalışmaması iyi mi kötü mü?
Evlenince kadınların çalışmaması iyi mi kötü mü?
Evlenince kadınların çalışmaması iyi mi kötü mü?

#ZorundamıyımEfsane ✌ 1903 ✔™

Güncellemeler
1 yıl
@ilginfulyaa adminim beğeni için teşekkürler. Çalışan bir kadın olarak sizin de cevabınız güzel olurdu aslında 🤭
Evlenince kadınların çalışmaması iyi mi kötü mü?
Cevapla