Tek basima kadin olarak eve cikmak, her seyi halletmek sıkıntı olur mu?

Tek basima ev sahipleriyle, emlakciyla gorusmek, ev esyali degilse esya icin gezmek, spotculara gitmek, eve mobilyacilarin gelmesi, eger evin boyaya ihtiyaci varsa boya badana yaptırmak, esyalari temizletirim gibi geliyor, ev esyali da olsa,2. el de alsam koltuk yikamaci falan cagirir yikatirim koltuklari yatagi vs.

Bu islerin neredeyse %100 ü erkekler tarafından yapiliyor. 24 yasinda genç bir kadin olarak sıkıntı olur mu bu kadar erkekle tek basima muhattap olmak.

Yanimda olabilecek birisi yok yoksa sormam bunu ve endise etmem bu konuda. Bir sıkıntı olmaz degil mi? Tek basima görmeleri falan? Evimin adresini de mecbur ogrenmis olacaklar.

Tek basima kadin olarak eve cikmak, her seyi halletmek sıkıntı olur mu?
Cevapla