Tek basima ev sahipleriyle, emlakciyla gorusmek, ev esyali degilse esya icin gezmek, spotculara gitmek, eve mobilyacilarin gelmesi, eger evin boyaya ihtiyaci varsa boya badana yaptırmak, esyalari temizletirim gibi geliyor, ev esyali da olsa,2. el de alsam koltuk yikamaci falan cagirir yikatirim koltuklari yatagi vs.
Bu islerin neredeyse %100 ü erkekler tarafından yapiliyor. 24 yasinda genç bir kadin olarak sıkıntı olur mu bu kadar erkekle tek basima muhattap olmak.
Yanimda olabilecek birisi yok yoksa sormam bunu ve endise etmem bu konuda. Bir sıkıntı olmaz degil mi? Tek basima görmeleri falan? Evimin adresini de mecbur ogrenmis olacaklar.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer