Güncellemeler
1 yıl
Evde kalmış kadınlar varsa düşüncelerinizi yorum olarak yazabilirsiniz ben de yeni evde kalmış sayılırım
Kahvemi içtim canlar fal bakmayı bilmiyorum çamaşırlarımı astım kurusun dedim çoluğum çocuğum yok zaten evde kalmış bir bayanım hayat zor ama yaşıyoruz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Evde kalmis bir erkek olarak bilmiyorum. Ama kadinsin ve biri gelir sana rahat ol.
Sürekli olarak kendini geliştirirsen bedenin ve aklın çalışırsa evliliğin e si bile aklına gelmez
Ne güzel bak, kahveni içiyorsun, çocuğun yok derdin yok mis gibi hayatını yaşa ablam
Ciddi evlilik dusunurmusun ben evlenmek istiyorum yas27
Kimse evde neden kalsin kendine hobi edin bulursun birilerini
Hayat sana güzel, boş ver.
Sen de evde kalmış kadın olsan anlardın beni şimdi böyle kıçını yayıp laf söylemek kolay
Neyi zor evlenmemiş olmanın? Gidip elin adamının yemeğini yapmak, çamaşırlarını yıkamak, ütüsüyle uğraşmak, her yere döktüğü kılları temizlemek falan daha mı kolay olacak sence?
Böyle çocuksuz kocqsız eve kalmış olmak zor annelik içgüdüsü var ama çocum yok
Annelik içgüdüsü ddenilen şey doğurganlığı tetikleyen hormonlardan ibaret. Reglin yaklaşıyor ya da yeni bitti muhtemelen, o yüzden böyle hissediyorsun. Günlük rutinin dışında bir etkinlik yaptığında aklına bile gelmeyecek annelik içgüdüsü falan.
İleride yalnız kalcam yazık değil mi nolur yani kocam olsa
Umarım evlenirsin.
Koca bul direk
Çalış, kitap oku, tatil yap, sevgili bul.
boş ver hayat sana güzel tadını çıkar yanlızlığın
Evde kalma bende kal ne dersin 😉😀
Evlilik olmadan erk*k biriylen aynı evde kalınmaz
Evlenırız işte
Tanımıyosun ama beni nerelisin nerdensin belli değil
Tanısmadan evlenelım demedım once tanısmak gerek
Nerelisin aslen
Bunları yorumda sormasanmı acaba
Niye
Alenen kımlıgımımı yazayım
İstek attım
Bu yasta evde kaldin olmaz 😇
ne ara kaldın ya dsfsdf
Evde niye kaldin
Canım yaşım geçti
Saglik olsun ama nasib , olur inshallah hersey gonlunce⚘️
Sen evlendin mi
Bosandim🥲
Peki evliliği mi tavsiye ediyorsun yoksa bekarlık mı sence
Kotu bir evlilik gecirdim diye , bekarlik diyorum😆
Hiç korku yok mu birini bulamam diye düşünüyor musun ben hep düşünüyorum
Yani bir bucuk senedir yanlizim. Yani 8 yasinda bir oglum var ama oyle bir dusuncem olmadi hic. Nasib diyorum herzaman
Allah bağışlasınn🌸🌸
Amin canisi , inshallah🩷
@melodileej ben de hanimefendi gibiyim. Nisan , vs hicbirsey yok.
Kaç yaşındasın evde kalma korkusu yaşıyorsun
Yasin kaç
Burdayım emrıne amadeyım
Sohbet et
Yaş kaç
Yaş kaç