Çalışan bir kadın olarak ev taşımak neden bu kadar yorucu ve yıpratıcı oluyor, siz neler yaşadınız?

2 gecedir sadece 2 saatlik uykuyla duruyorum. Bu gece de sabahlarım. Hiç bu kadar zoruma gitmemiş ve yorulmamıştım. Kadın olmak gerçekten zor 😔😔

Çalışan bir kadın olarak ev taşımak neden bu kadar yorucu ve yıpratıcı oluyor, siz neler yaşadınız?
Cevapla