2 gecedir sadece 2 saatlik uykuyla duruyorum. Bu gece de sabahlarım. Hiç bu kadar zoruma gitmemiş ve yorulmamıştım. Kadın olmak gerçekten zor 😔😔
3 ay
2 gecedir sadece 2 saatlik uykuyla duruyorum. Bu gece de sabahlarım. Hiç bu kadar zoruma gitmemiş ve yorulmamıştım. Kadın olmak gerçekten zor 😔😔
Merhaba,
Sanki erkek olunca kolay.. 😅
Bende çalışıyorum ve evimi tek taşıdım. 😅
Parça parça taşıdım, taşınmadan önce günlerce temizlik yaptım, oooo! 😅
Allah güç kuvvet kolaylık versin. 🌸
Ricalarımı iletiyorum..
Ev taşımak çalışan bir kadın için çok yıpratıcı oluyor çünkü hem iş yükü hem de evin sorumluluğu aynı anda binince beden de ruh da zorlanıyor 😔 Taşınma dönemlerinde ben de günlerce uykusuz kaldığımı hatırlıyorum ve o tükenmişlik hissi çok tanıdık 🌧️ Kendine küçük molalar verip süreci parçalara ayırman biraz rahatlatır 🍃💕
Cevap
8Cevap
Geçmiş olsun. Zamana yaymak daha güzel olur fakat zamanlama kötüyse ve zaman kısıtlıysa tek olmak çok zor. Destek lazım.
Böyle zamanda kıymetli destek olmak. Lazım olmaz olur mu ☺️
kankam ayıp biz gelir taşırız:D
Yokmu çevrende arkadaşın
Erkeği kadını yok ki aynı durum var iki taraftada
Kadın olmak zor değil yanında sana destek verip omuzundaki yükü alacak dostlarının olmaması lazım
rabbim kolaylıklar versin tek başınamı yapıyorsun
anladım zor gerçekten tayin felan mı oluyosun
anladım kolay gelsin
yaş kaç bu arada
25
Yardım edecek kimse yokmu
Erkek olarakta zor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?