Evli, çocuklu ve çalışan bir kadın olmak çok zor değil mi?

Ben bekarım, 08.00-17.00 çalışıyorum. İşten geldikten sonra evde de anneme yardım ediyorum. Sofra kur, etrafı topla vs derken. Şimdi oturabildim. Evlendikten sonra çalışmayı isteyen biri olarak evlilik işini bir daha mı düşünsem acaba diye düşünmeye başladım. Hem dışarda çalış hem evde hem çocukla ilgilen hem erkek gönlü eğle. İnsan kendine vakit ayıramaz valla. Bu ne :/
Evli, çocuklu ve çalışan bir kadın olmak çok zor değil mi?
Cevapla