Bayramın 2. gününde ev sahibine mesaj atıp kutlasam ayıp olur mu?

1. Gün mesaj atmayı unuttum
Güncellemeler
1 yıl
Kira zammını az yapması için yazasım var 😂
Bayramın 2. gününde ev sahibine mesaj atıp kutlasam ayıp olur mu?
Cevapla