Aile & Toplum Bayramın 2. gününde ev sahibine mesaj atıp kutlasam ayıp olur mu? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor 1. Gün mesaj atmayı unuttum Güncellemeler1 yıl Kira zammını az yapması için yazasım var 😂 Bayramın 2. gününde ev sahibine mesaj atıp kutlasam ayıp olur mu? Cevapla Mesaj Soruları Beğen Paylaş Takip Et
BuOlsa Takip Et Master Yaş: 42 , eic 34% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı. Niye ayip olsun... sonucta Bayram dediğin 3 gün 0 0 Yorumla
LonelyHead Takip Et Master Yaş: 33 , eic 97% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 861 cevap paylaştı. Olmaz 0 2 Yorumla Soran 1 yıl Neden Yorumla LonelyHead 1 yıl sorun olmaz yani Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Niye ayip olsun... sonucta Bayram dediğin 3 gün
Niye mecburiyetliğin mi var
Olur neden olmasın
Gerek yok ki samimiyet varsa belki
Olmaz
Neden
sorun olmaz yani
Olur olur
Ara mesaj atma