Bayramı mesajla mı arayarak mı kutlarsınız?

Genelde yüz yüze olmadığım yakınlarınkini mesajla kutlarım aramak bana çok cazip gelmiyor. Bayramınız kutlu olsun. 🍬🍬🍬
Bayramı mesajla mı arayarak mı kutlarsınız?
Bayramı mesajla mı arayarak mı kutlarsınız?
Cevapla