Genelde yüz yüze olmadığım yakınlarınkini mesajla kutlarım aramak bana çok cazip gelmiyor. Bayramınız kutlu olsun. 🍬🍬🍬


ben kutlamıyorum bu beni kötü biri mi yapar :D
Tabi hemde nasıl kötü (!) kesinlikle kutlamalısın benden tavsiye🧙♂️
Anne tarafını annemin zoruyla aradım 1 saat önce :D
Olsun buda iyi 👏
Gelişme var bu kötü çocukta :D :D
Teşekkürler
Akrabaları arayak, arkadaşları mesajla
Cevap
17Cevap
Kutlamıyorum
mesaj atıyorum :) dır dır dır dır konu konuyu açıyor aradığıma pişman oluyorum :)
Herkese mesaj attım aramadım hiçbirini
aramaktan yanayım bende
yakınları tel ile uzakları mesaj ile
kimse bayramı bir yerlerine takmıyor
Hiç kutlamamayi tercih ederim
mesaj atmam, ararım..
benim de aramak gelmiyor valla.
Arayarak
Arayarak kutlarım
Mesaj+arama
Aradım
C şıkkı hiç biri 😃
Kutlamam
Mesaj atıyorum
İkisiylede kutlamam
Ararım genelde
Arayarak.
genelde ararım
Ararim ben
Ararım
Arayarak kutlarım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar