Akrabaların falan bayramını kutlamamak kötü birşeymi?

Bence çok S*lakça geliyor ve cringe ondan dolayı kutlamıyorum Annemle bu sebepden dolayı kavga etmişliğimizde var sizce kutlamamak kötü birşeymi?
Akrabaların falan bayramını kutlamamak kötü birşeymi?
Cevapla