Çirkinim diye kimse beni sevmiyor ne yapmalıyım?

ben çirkinim diye kimse beni sevmiyor.
sosyal ortamlarda da takılırım gene yok cünkü herkes acizmişim gib bakıyor..
bakım yapıyorum , saçımı kestiriyorum düzgünce gene yok..
beni ancak param için severler ama bende onlara paramı yedirmem asla

bundan sonra karar verdim
nasıl olsa evlenemiyeceğim
ve bu kadar dürüst bir şekilde bakirim söylüyorum
ama ben saklamıyacağım kendimi kimseye cünkü hiç kimse beni sıfatımdan ötürü sevmiyecek

bende parasıyla ilişki yaşıyacağım? sizce dogrumu bu yaptıgım?

.
Çirkinim diye kimse beni sevmiyor ne yapmalıyım?
Cevapla