ben çirkinim diye kimse beni sevmiyor.
sosyal ortamlarda da takılırım gene yok cünkü herkes acizmişim gib bakıyor..
bakım yapıyorum , saçımı kestiriyorum düzgünce gene yok..
beni ancak param için severler ama bende onlara paramı yedirmem asla
bundan sonra karar verdim
nasıl olsa evlenemiyeceğim
ve bu kadar dürüst bir şekilde bakirim söylüyorum
ama ben saklamıyacağım kendimi kimseye cünkü hiç kimse beni sıfatımdan ötürü sevmiyecek
bende parasıyla ilişki yaşıyacağım? sizce dogrumu bu yaptıgım?
.
sosyal ortamlarda da takılırım gene yok cünkü herkes acizmişim gib bakıyor..
bakım yapıyorum , saçımı kestiriyorum düzgünce gene yok..
beni ancak param için severler ama bende onlara paramı yedirmem asla
bundan sonra karar verdim
nasıl olsa evlenemiyeceğim
ve bu kadar dürüst bir şekilde bakirim söylüyorum
ama ben saklamıyacağım kendimi kimseye cünkü hiç kimse beni sıfatımdan ötürü sevmiyecek
bende parasıyla ilişki yaşıyacağım? sizce dogrumu bu yaptıgım?
.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar