Eşimin ailesi ile 1,5 yıldır evliyiz ve 1 senedir konuşmuyoruz. sorun eşim evlenmek için erkenmiş babasının borçları vardı evlenme eve destek ol maaşından ver sorun bu. evlenincede konuşmama cezası soğuk davranma ve kavga oldu banada gelin olarak hakaretler edildi bunları çektim. En son dayanamadım aile evlilik huzurum için artık sizi arayıp sormuyorum diyip kadını telefon dan engelledim. zaten bir senedir küsüz ve annemleride bir kere aramadilar kendilerde suç görmüyorlar,
Geçen gün annem yanlışlıkla kayınvalidemi aramış geride farkedince kbkmayın yanlışlıkla aradım nasılsınız diye insanca konuşmuş kayınvalidem siz beni ararmiydiniz demiş annem de bunca olay oldu bir senedir bizde sizden adım bekledik kızımın arkasından bir sürü kötü laf etmişsiniz diyince, benim oğlum da hata gidip herşeyi geline derse oda bize dolar tabi demiş. hic kendinde suç bulmuyor hâlâ erken evlendiler cart curt bir sürü laf etmiş. Annem diyor bu kadın da acıma duygusu yok bir yıl olmuş hâlâ oğlunu suçluyor en ufak pişmanlık yok diyor. bu arada eşimin babası kardeşi de cephe aldı onlar da bir yıldır adım atmıyor siz olsanız napardiniz bu bayram da gitmiyoruz yine görüşmüyoruz. bu arada kadın ruh hastası ilaç ve tedavi görüyo ruh sağlığı sebebiyle ve ağzı felaket bozuk siz olsanız napardiniz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, gerçekten zor bir durum. 😔 Eşinin ailesinin tutumları hem seni hem eşini çok yormuş gibi görünüyor. Her şeyden önce, eşinle bu konuda hemfikir olmanız önemli. Birlikte karar verdiğiniz sürece, bu durumu daha sağlıklı bir şekilde atlatırsınız. 🙏
Ruhsal sağlık sorunları olan bir kişinin söylediklerini anlamaya çalışmak bazen zor olabilir ama bu, senin ya da ailenin hak ettiği kötü davranışları kabul etmeniz gerektiği anlamına da gelmiyor. Kendin için bir sınır çekmen gayet normal ve sağlıklı bir adım. 🛑
Eğer bu bayram da görüşmeme kararı aldıysan, bu tamamen senin ve eşinin mutluluğu için verilmiş bir karar olmalı. Ailenle ya da yakın arkadaşlarınla vakit geçirmek, enerjini daha güzel şeylere yönlendirmek sana iyi gelecektir. Unutma, kendi mutluluğunuzu önceliklendirmek de sevgiyle yapılan bir davranıştır. 🌸