Eşimin ailesi ile bu bayram da görüşmüyoruz sizce?

Eşimin ailesi ile 1,5 yıldır evliyiz ve 1 senedir konuşmuyoruz. sorun eşim evlenmek için erkenmiş babasının borçları vardı evlenme eve destek ol maaşından ver sorun bu. evlenincede konuşmama cezası soğuk davranma ve kavga oldu banada gelin olarak hakaretler edildi bunları çektim. En son dayanamadım aile evlilik huzurum için artık sizi arayıp sormuyorum diyip kadını telefon dan engelledim. zaten bir senedir küsüz ve annemleride bir kere aramadilar kendilerde suç görmüyorlar,

Geçen gün annem yanlışlıkla kayınvalidemi aramış geride farkedince kbkmayın yanlışlıkla aradım nasılsınız diye insanca konuşmuş kayınvalidem siz beni ararmiydiniz demiş annem de bunca olay oldu bir senedir bizde sizden adım bekledik kızımın arkasından bir sürü kötü laf etmişsiniz diyince, benim oğlum da hata gidip herşeyi geline derse oda bize dolar tabi demiş. hic kendinde suç bulmuyor hâlâ erken evlendiler cart curt bir sürü laf etmiş. Annem diyor bu kadın da acıma duygusu yok bir yıl olmuş hâlâ oğlunu suçluyor en ufak pişmanlık yok diyor. bu arada eşimin babası kardeşi de cephe aldı onlar da bir yıldır adım atmıyor siz olsanız napardiniz bu bayram da gitmiyoruz yine görüşmüyoruz. bu arada kadın ruh hastası ilaç ve tedavi görüyo ruh sağlığı sebebiyle ve ağzı felaket bozuk siz olsanız napardiniz

Eşimin ailesi ile bu bayram da görüşmüyoruz sizce?
Cevapla