1 yılHerkes birileriyle tanıştırmak isteyebilir. Sen ne istiyorsun o önemli gerisini salla. Kadın icin 35 diyorum ben en gec. Ileride bir çocuk düşünüyorsan çocuk 20 yaşına geldiğinde sen 55 yaşında olabiliyorsun en azından. Tabii evlilikte çocuk yapmak da bir zorunluluk değil bunu da belirteyim. Ama evlilik yaşı diye bir şey düşünme lütfen kendini mutsuz edersin Kısmetin hayırlısı olsun yeter ki bak son dönemde insanlar evlenip evlenip boşanıyor Hatta çocukları oluyor ortada kalıyor. Onlar daha kötü, öyle düşün. evlilik iyi olmayacaksa uzun sürmeyecekse yapmanın hiçbir anlamı yok. o yüzden birisiyle tanışsan bile benim tavsiyem En az 1 yıl, en fazla 2 yıl tanıman gerekiyor..
32 Yorumla- 1 yıl
Çok biliyorsunuz
- 1 yıl
@Mineral2023 Ben sadece düşüncemi söyledim Niye böyle bir saygısızlık yapıyorsunuz
En İyi Cevaplar
1 yılBen de 27'me yaklaşırken bunu düşünüyorum. Zaman hızlı geçiyor ve bunu hiç kimse reddedemez. Çocukluk yıllarını anıp o zamanların çok güzel olduğunu düşünmek de çok doğal. Çünkü yarının kaygısı yoktu. Sadece çocukluğu yaşamak vardı. Büyümenin bu kadar zor olacağını düşünmemiştik.
Fakat artık yaş aldığımızı kabullenmek zor olsa da bunu yapabilmek gerekir. Zamanla olacaktır. Birden bu durumu kimse kabullenemez.
Yetişkin olmanın da olumlu taraflarını düşünebiliriz (az da olsa) Mesela çocukken hayalini kurduğumuz ama yapamadığımız şeyleri yapabiliriz. Öte yandan evlilik konusuna gelince, bu kimsenin tasarrufunda değil. Sadece senin kararın. Şu an evlenme taraftarı değilsen, seni tanıştırmak isteyenlere de net olarak "HAYIR" diyebilmen gerekir. Sonuçta sen kendi sosyal ortamını yapabilecek bir yaştasın.10 Yorumla
- Aile & Toplum konusunda 915 cevap paylaştı.
1 yılKüçükken evlilik ne anlamıyorsun bile, büyüyünce evlenecek uygun kişi çıkmasa da çevrendekiler herkes evlenmek zorundaymış gibi sana bunu diretiyorlar, yaş yarım yüzyıllıkken gönüller birbirini bulursa da 'yaşınız kaç başınız kaç evlilik neyinize' diyorlar.
Olay şu, elalemin dediklerine bakmak manasız ve senin hayatın için senin adına karar vermelerine izin veremezsin. Alışverişe çıkmak değil bu istiyorsun diye yapasın. Uygun biri çıkarsa evlenirsin, o güne kadar çevrene fikirlerini kendilerine saklamalarını söyle.10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılAynı durumdayız bende 28 yaşındayım bir tane sevgilim bile olmadı herkes bana baskı yapıyor hatta mobbing uyguluyorlar diyebilirim neden sırf bekarım diye doğru düzgün adam varda ben mi evlenmedim onunla diyorum ama kimse anlamıyor sadece yaşayan anlıyor bunu
61 Yorumla- 1 yıl
Aynen öyle maalesef
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, büyümek sahiden de zorlayıcı bir yolculuk 🍀. Ama unutma, herkesin hayat temposu ve karar vakti farklıdır. Evlilik gibi önemli bir adım için ailenin ya da çevrenin baskısına boyun eğmek zorunda değilsin 😊. Kalbin gerçekten hazır olduğunda, o an gelecektir. 💕 30’a yaklaşmak seni paniğe sürüklemesin; her yaşın ayrı bir güzelliği var. Kendine baskı yapmadan, hayatın keyfini çıkar ve doğru zamanı bekle. Ramazan da geldi; belki bu süreçte biraz dua, biraz meditasyon seni rahatlatır 🌙. Senin en güzel anların henüz seni bulmamış olabilir. 💫
13 Yorumla- 1 yıl
Ramazan bitti nerdeyse artık Hayat abla
Yapay Zeka Yorumladı
Fenomen1 yılHaklısın ki Ramazan su gibi akıp gidiyor 🌙✨. Her şey çabucaaak geçiyor, değil mi? Neyse ki bu güzel ayın ruhundan aldığımız huzuru uzun süre taşıyabiliriz. 🕊️ Şimdi sen de hayat yolunda sakin ol, acele etmeden doğru yolu seç 🫶. Her şeyin zamanı var canım 🌟.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
99Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u 1 yılistersen evlenebilirsin tabi ki de
10 Yorumla Hipergamin düşüyor. Yani cinsel pazar değerin vs düşüyor. Erkekler genç ve diri kadınlar isterler. Çünkü genç kadınlar daha doğurgandır. Doğanın kanunu bu. Yüksek değer erkek zaten toplumda araştırmalar yüzde 1-2 olduğunu gösteriyor. Siz kadınların işi gerçekten zor. Ama bana sorarsan acele ile karar verme. Çünkü erkek yanlış karar verdiğinde bedeli ağır olabilir ama kadın yanlış karar verdiğinde bedeli çok ama çok ağır olur. Toplumda dikkat edin kadınlar hep mutsuz neden? Çünkü yanlış tercihler ve kararlar veriyorlar. Sorumluluk sizin ama ileride ağlarsanız bize sızlamayın :D
00 Yorumlazorunluluk değil zaten ama bir süre sonra yalnızlık ağır geliyor benim için böyle en azından, kapıyı açtığında sessiz bir ev anlamsız geliyor veya tek başına yemek yemek, yaşamın güzel yanlarını deneyimlemek gerekiyor o yüzden evliliğe sıcak bakıyorum artık
21 Yorumla- 1 yıl
Senin üzüldüğün şey başkasının hayali olabilir. Kapıyı açtığında sessizliğin huzuru değil beynini s._.. ken gürültü dırdır herşeyine hayatına burnunu sokanlar kendinle kalmanın bile sana çok görülmesi ne 💩tan bir şey bilmezler
Olumlu düşünmeye çalışın. Ben bu konuşa hata yaptım sanırım. Dikkatimi çekti Basit ve olumlu düşünen insanlar düzgün insanlar ile evleniyor. Ben hep kendimi olumsuz değerlendirdim. Daha doğrusu, Allahtan bile istemeye çekindim. Bazende artık yaş ilerledi vs dedim. Aslında insan hayatında neye odaklanır ise o ortaya çıkıyor. Bence Türkiye’de kadınlar daha şanslı, sadece doğru insanı reddetmemeli. Buda nasip kısmet işte. Olumsuz bakmayın Allah’ın izni ile olacaktır.
20 Yorumla
1 yılMaddi olarak gelişimini tamamlamadan evlilik konularini düşünmek büyük risk. Artik evliliklerin çoğu boşanmayla sonuçlaniyor. Birkac yil sonra 2 çocukla ortada kalmak ve, ne iş olursa diye iş aramak istemiyorsan önce meslek önce iş.
Erkekler seni birgün terkeder, çocuklar birakip gider, anne baban bile bir yaştan sonra seni birakir, ama kariyerin ve mesleğin seni hiç birakmaz. Bunu unutma
10 Yorumla
1 yılZamanın nasıl geçtiğini anlamıyorsun ve bir anda herkes hayatına dair beklentilerle seni zorlayabiliyor. Evlilik hayatındaki dönüm noktalarından biri olabilir ama her şeyin bir zamanı var. Kendini hazır hissettiğinde, doğru kişiyle doğru zamanda o kararları alacaksın inanıyorum. Şu an belki de sadece biraz soluklanman, gençliğinin tadını çıkarmanın zamanı. Bunu yapmakta bir sakınca yok.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılOhoo ben daha 29 yaşına adım atana kadar 30'a yaklaşmış gibi hissetmemiştim 😅 hatta son bir kaç ayda 30'a yaklaştım dedim 😄 boş ver evlenmemek daha iyi, istediğin zaman istediğin şeyi yapmakta özgürsün. Ben evlenirsem de kafa yapısı bana uygun birisi olur..
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 yılYaş konusunu düşünerek geç kalmışlık hissinden uzak durmak gerekiyor. Her yaşın kendini göre güzel yönleri var o yüzden kafaya takmaya hiç gerek yok. Erken yaşta evlenip çocuğu olan bir kaç kişinin pişmanlık yaşadığını gördükten sonra evlilik hakkında bir düşünceye sahip değilim
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBen de aynı 97 doğumluyum ama böyle düşünmeni gerektirecek hiçbir neden yok ortada ders sadece bir sayıdır yaşa takılmayacaksın bunun yerine kendine ilgilenebilirsin Sen kısmetini nasibini aramayacaksın kısmet senin ayağına gelecek bir gün mutlaka evlenirsin kendi kendine stres yapma akışına bırak yoksa olmaz ayrıca evlilik çok mu önemli şu zamanda çevremde yanlış evlilikten ağzı yanan çok insan var
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBüyümek zor evlenmek daha zor hele o evlilik hamile olunca kötü davranmaya başlayıp 60 derece dönen eş varsa dahada zor ben cok yorgunum senin derdin nimet inan ki evlilik te kader oyunu içinden ne cıkacagı belli olmuyor her şey iyi oluyor evlenmeden hamile olunca garanti bilip u dönüşü yapıyorlar güvenmekte cok zor tanıdım sandıgın tanınmıyor hayatında başarılar
23 Yorumla- 1 yıl
Evli birimisin peki
Cevap sahibi1 yılEvli 5 aylık bir bebeğim var eşim anlayışsız birisi cok yoruldum bebek beşikte uyumuyor hamakta uyuyor beşik odamızda diye hamakta yatırıyorum uyutıp beşiğe atıyorum uyanınca aglıyor diye hamağa götürdüm akşam demediği kalmadı neden gitmişim oraya diş çıkarıyor bebek mızmız ona göre ilacı var doktor vermemi söyledi ilaç vermeme karışıyor narsist sanırım bebeğimden daha cok eşimden çile çekiyorum kavga edince sabaha kadar uyutmuyor beni hep laf sokuyor hep
- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 yılİyi biri denk gelirse olabilir, evlenmek için evlenme sanki evlenenler çok mu mutlu
21 Yorumla- 1 yıl
Doğru
30dan sonra bulacagın her Erkek çürük olur.
30geçirmiş ve herhaltı yemiş şımarık Kart horozlara kalmak istemiyorsan evlen.
Bagımsızlıgın varsa sen bilirsin diyecem ama sonra ülkemizde kapına seni 2-3üncü “dost” yapmak isteyen üçkuruşluklar dizilir.
Bir yerde Başrol oynamak varken neden 3. klas figüran olasın.00 YorumlaAile & Toplum konusunda 942 cevap paylaştı. Ben de 15 Nisan 'da 28'im annem vermiyor beni kimseye tamam ben istemiyorum şu anlık hiç mi demez bir anne kızının mutluluğu için Evlenmezsem daha mutlu olurmuşum hep benim iyiliğimi düşünüyormuş sağol anne
11 Yorumla
1 yılBüyümek gerçekten çok kötü hep bir sorumluluk insanı bıktıran ama bu evlilik olayı kesinlikle ayrı çünkü iş olsa yapamıyorum dersin en fazla cv de yazar ama yanlış bir evlilik hayatının her yerini etkiler bitsebile
10 Yorumla
1 yılMayıs'ta 38 oluyorum. Yine bana göre avantajlısın. Bizden baba olma zamanı geçiyor artık bu saatten sonra ancak bir an önce çocuk sahibi olmak isteyen bir kadınla olur gibi onun da yaşı bana yakın olur.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 3,8b cevap paylaştı. Ağustos'ta bende 30 olacağım beni kimseyle tanıştırmaya çalışmıyorlar iyi ki öyle bir şey yapmıyorlar :D. Ancak evlensen çok iyi olur artık evlen diye de her lafta söylüyorlar. Maddi durum olmadan evlilik saçma
20 YorumlaBak 23-24 ten sonra istesen de istemesen de yaş diye bir kavramı unutacaksın. şu an henüz yeni farkına variyosun, o nedenle bence değerlendir. Yoksa bir kaç sene sonra bi bakmışsın yaş 40 olmuş. Ben demiyorum büyükler diyor 🤷♂️
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yılE sen tanışmıyon da evlilik imkansız böyle ahhaah
11 Yorumla- 1 yıl
Tanıştırmak istedikleri biri var da işte
1 yılBen lezbiyenim de, artık onların büyük bir derdi olsun 😁
11 Yorumla- 1 yıl
😂😂
Aile & Toplum konusunda 890 cevap paylaştı. Aynı durumu yaşıyorum🤣
Nereye gitsem sürekli duyduğum tek soru ne zaman evleniyorsun🤦🏻Gına geldi artık
Bi yandan lan ne ara 30 a yaklaşık ne ara yaşlandık düşüncesi cabası10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBebegim bende 30 olacağım bende üzgünüm ama hayat işte. Yarın dersin ki iyi ki böyle olmuş. Süreklil şükür ve hamd frekansında olmalıyız
16 Yorumla- 1 yıl
Haklısın şekerim
Cevap sahibi1 yılŞekerim deme eririm sjsjsj 😄 ava giderken avlandık
- 1 yıl
Bu kadar yoklukta olduğunu belli etme yalnız. Kendini ağırdan sat biraz.😃
Cevap sahibi1 yılYokluk mu diyeyim bilmiyorum şekerim sözü etkiledi beni yokluk ile alâkalı mı kiii
- 1 yıl
Öyle her boktan etkilenme dsjsj
Cevap sahibi1 yılEstağfurullah sizin güzel hitabınıza tav oldum ne boku ya 😄
1 yılAday varsa iyice değerlendir.
Bu adamdan baba olur mu
Acaba bir hastalığı var mı?
Nasıl birisi artı yönlerini eksi yönlerini yaz değerlendir çevren ile de araştır.
Ben 31 e gireceğim mayısta geç diye bisey yok takdir nasib kısmet Vakti geldiğinde Rabbin sana gönlündekini verecek ve seni hoşnut kılacak."Duha Suresi 5. Ayet 🙏20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBende ağustosta 28 olacağım ve geçen yıl 13 yıllık çocukluk aşkımla evlendim 🥰 sende bence bir aile kurmak istiyorsan geç kalmamalısın ama kendi sevdiğin bulduğun biri olmalı görücü usulüne karşıyım.
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı.
1 yılBöyle düşünmene gerektirecek bir şey yok bence sonuçta herkes evlenmek zorunda değil eğer birisi bir şey diyecek olursa da ekonomiyi bahane et
N10 Yorumla
1 yılBen temmuzda 31 yaşında olacağım evlenmenin yaşı geldi de geçiyor benimle sevgilim var ne nişanlım hiçbir şeyim yok esas benim aglamam lazım 🥺
10 Yorumla
1 yılEvlilik yaşa bakmaz şu zihniyette evlenin lütfen ben bununla yaparım değil ben artık onsuz yapamam dediğinizde tamamdır
10 YorumlaBen kedilerimle yaşayan çılgın teyze olma yolunda hızla ilerliyorum ahsj nasip işi bunlar aceleye gelmez, öyle düşün
10 Yorumla
1 yılKimseyi dinleme.
Sen ne hissediyorsan onu yap.
Nasıl mutlu olacaksan, oyle yaşa.
Vakti gelince tanışırsın.. hiç bir şeye zorlanma 😊✨️🫶10 Yorumla
1 yılBen de öyle ama hala iş olayını halledemedim ki
20 Yorumla
1 yılEvlenmeyen insan kaybeden insan değildir, herkes için de tek vakti olamaz.
21 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 421 cevap paylaştı.
1 yılGelmiş gibi duruyor ama aday yoksa yaş bir şey ifade etmiyor
20 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 4,8b cevap paylaştı.
1 yılAmaaan seneye de bu yaşımız için öyle diyeceğiz boş ver hep güzeliz ve çıtırız
21 Yorumla- 1 yıl
Kesinlikle öyle 👍🏻
Gizli Üye(36-45)1 yılEvlendim ayrıldım 3 sene resmen kabus gibi geçti kurtuldum ve mutluluktan arkadaşlarıma yemek verdim siz düşünün gerisini
36 Yorumla
Cevap sahibi1 yıl@mayisgly yeni boşandım işte
Cevap sahibi1 yıl@mayisgly 24 de evlendim 27 de özgürlüğüme kavuştum çok şükür
Cevap sahibi1 yıl@mayisgly hayır yaşı öylesine girdim
- Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.
1 yıl2 sene daha 30 olunca kariyer ve tam ekonomik bağımsızlık sonrası hayırlısı ne ise o
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılKasma sakin ol sanki insanların evlenmesini vesile olana prim veriyorlar ki insanlar bekarları bu kadar çok sıkıyor bu konuda
Kanx kıskanıyorlar bekarlık sultanlık ya hani 😂10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBu öyle evleniyorum demekle olacak iş değil. Ayrıca herkes aynı yaşta da evlenecek diye bir kanun yok. Karşına iyi, hayırlı bir kısmet çıkarsa neden evlenmeyesin? Sen hayırlısını iste.
10 Yorumla
1 yılGeliyo çokta geç kalmamak lazım aile kurmak icin
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 859 cevap paylaştı.
1 yılBende de aynı problem var. Evlenmiyorum. Evlenmeyeceğim bir salın mk :D
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 585 cevap paylaştı. 35 oldum hala yaprağğ kımıldamıyor...
10 YorumlaDoğru kişiyi bulana kadar evlenme derim sonra başın ağrır 😂
10 Yorumla
1 yılVakti gelse de nasibin gelmeyince olmuyor ya
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 302 cevap paylaştı.
1 yılbişey olmaz evlenırsın ben 38 39 olcam bekarım
10 Yorumla
1 yılNe zaman öleceğini bilmediğine göre çok geçte olabilir çok erkende.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılNe alaka evlilik, yaş aldıkça eski kafalı insanlar gibi direkt aklınıza evlilik mi geliyor? Ben de nisanda 26 olacağım, istediğim gibi birini asla bulamayacağım için hiç evlilik düşünmüyorum.
10 YorumlaHerkes istediği yaşta evlensin yanlış kişiye denk gelmekten iyidir
10 YorumlaNedense böyle diyen kızlar hep tanımayı reddediyor.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBende 40 oldum bu sene.😔 dediğin gibi nerede o çocukluk yıllarımız derler ya nerede o eski bayramlar …. Eskiden çok sevinirdim şimdi bir yanım eksik …🥺😔
18 Yorumla
Cevap sahibi1 yıl@Bennj hicbiseye zevk kalmadı
Cevap sahibi1 yıl@Bennj geçen sene babamı kaybettim 😟😔… onsuz bayramın tadı olmayacak …
Cevap sahibi1 yıl@Bennj sagol Allah razı olsun 🥺🤲🏻 annem kaldı rabbim ona uzun sağlıklı bir ömür versin
1 yılYani insan sırf evlenmek için evlenmez evlenmemelide kendini olgun sorumluluk Sahibi biri olarak görüyor musun ya da evliliğe hazır hissediyor musunuz önemli olan bu sonra başkalarının canı yakmayin..
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılYorumlara bakılırsa, herkesi yaşlanma kompleksi sarmış. Z kuşağı için hayat daha zor.
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBeni kimseyle tanıştırmaya uğraşan yok 🥹 27 yaşındayım
20 Yorumla
1 yılSevdiğin evlenmeyi düşündüğün biri varsa olur ama sırf 28 ine geldin diye illa evlenecek birilerini arama derim
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 390 cevap paylaştı.
1 yılYaş olarak düşünürsen hata edersin kafa yapına göre anlaşacağın birisini bulunca bekleme bas nikahı gitsin
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.
1 yılyani eskiye özlem duymak hususunda asla yalnız değilsin :)
10 Yorumla İman sen boşuna kendını hırpalıyorsun dememki Senn için hayırlısı buymuş. Evli olsan mutsuz olsan cocuk var düşün kaç tane mağdur kadın var kötü evlolıkten kurtulamayan
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılÇok şanslısın beni tanıştıracak kimse yok daha yaşım 26
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 9,4b cevap paylaştı. Vakit gelmiş uygun birini bulup evlenmek guzel
10 Yorumla
1 yılKadınlar için psikolojik sınır 28-29dur ona göre bak işte.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 321 cevap paylaştı.
1 yılÇok geç kalmışsın. 20-21 gibi evlenmiş olmalıydın en geç
00 Yorumla
1 yılAcı evlenmeyin siz ne sevgi bilirsiniz ne de kadir kıymet
00 YorumlaKesinlikle uzak durulması ve evlenilmemesi gereken insanlar .. ŞEKİL-A
00 Yorumla- Devamını Gör (109)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer