Açılamadigim icin dinden soguyorum, napicam?

Ben 18 yaşında yarı aile baskısı, yarı isteyerek tesettüre girdim. 11 yil boyunca gerçekten güzel taşıdığımı düşünüyorum, bir kez bile insanlar ya bu ne biçim tesettur demediler, dedirtmedim ancak 3 yıldır gerçekten nefsime ağır geliyorum. Allahı, kitapları, peygamberi her şeyi seviyorum ama ben yapamıyorum. Kapalı dışarı çıktıkça her şeyden sogudum, depresyona girdim kendimi eve kapattım. Benden bunu isteyen ailemden de sogudum, yavaştan dine karşı da soğukluk başladı. Acikken bile bu derece değildim. Şeytanın vesvesesidir dedim, gecer dedim, daha çok dine yöneldim. Yok olmuyor..

İyice stres oldum, somatik rahatsizliklarim dogdu.

Açılamadigim icin dinden soguyorum, napicam?
Cevapla