Ben 18 yaşında yarı aile baskısı, yarı isteyerek tesettüre girdim. 11 yil boyunca gerçekten güzel taşıdığımı düşünüyorum, bir kez bile insanlar ya bu ne biçim tesettur demediler, dedirtmedim ancak 3 yıldır gerçekten nefsime ağır geliyorum. Allahı, kitapları, peygamberi her şeyi seviyorum ama ben yapamıyorum. Kapalı dışarı çıktıkça her şeyden sogudum, depresyona girdim kendimi eve kapattım. Benden bunu isteyen ailemden de sogudum, yavaştan dine karşı da soğukluk başladı. Acikken bile bu derece değildim. Şeytanın vesvesesidir dedim, gecer dedim, daha çok dine yöneldim. Yok olmuyor..
İyice stres oldum, somatik rahatsizliklarim dogdu.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer