Aileye olan öfke nasıl yenilir? Tecrübesi olanlar yardımcı olabilir mi?

Son 2-3 yıldır aileme karşı öfke ile doluyum. Annemin yanlış yetiştirmesi, babamın umursamazlığı, paraya olan düşkünlükleri, çocuk ayrımcılığı, yapılan haksızlıklar, bencillik, bana yaptıkları vs. aklıma geldikçe hem aglayasim geliyor hem de öfke ile doluyorum. Defalarca bu öfkemi kustum onlara ama asla geçmedi. Ağladım geçmedi, yazdım geçmedi, konuştum geçmedi, sustum geçmedi... Olmuyor, geçmiyor bir türlü. Hep onlar yüzünden özgüvensiz oldum, kendimi savunamadım, kendimi tanıyamadım, insanlar beni kullandı. Keşke daha bilinçli olsalardı da bu hâle dusmeseydim. Hep içimde bir şeyler eksik. Hep korku ile büyüdüm. Aile evinde korku ile büyüyen insan dışarıda da pısırık oluyor. Yemek yapmayı annelik sanıyor annem. Oysaki bir kez olsun sarilmadiq, öpmedi, bağrına basmadı. İçimde değersizlik hissi var ve bunu nasıl yenerim bilmiyorum.
Aileye olan öfke nasıl yenilir? Tecrübesi olanlar yardımcı olabilir mi?
Cevapla