Özellikle aileme karşı olan aşırı öfkeli davranışlarım nasıl son bulur?

24 yaşında genç bir kızım. Üniversiteye geç başladım ve hala üniversitemi okuyorum, tabi bu süreçte de aileme destek olamıyorum çünkü benim ihtiyaçlarım oluyor. Özellikle bu pandemi döneminde sürekli ailemle evde olduğum için artık çok sinirli bir insan olmaya başladım. Çat kapı odama giriyorlar, sürekli okuldan ve çalışmadığımdan yana beni vurmaya çalışıyorlar ya da laf sokuyorlar gibi hissediyorum. Bu yüzden en ufak şeyde bile bağırıp çağırıp tepkiler veriyorum. Babamın odama girmesine bile aniden aşırı tepki verebiliyorum. Bu öfke ve tepkiler anlık sürüyor ama aradan 3-5 saat geçince aşırı pişman oluyorum aileme böyle davrandığım için. Tabi pişmanlıkta işe yaramıyor.

Bu sabah anneme 8'de kalkacağım dedim ve 7'de çağırdı diye bağırdım.. Kadın resmen senden azar yemek için gelmişim dünyaya dedi ve çok üzüldüm. Acilen bu öfkeden kurtulmam gerek. Bana yardımcı olun.
Özellikle aileme karşı olan aşırı öfkeli davranışlarım nasıl son bulur?
Cevapla