1 yılAnnesine saygi duyan deger veren incitmeyen , anne hakkini önemseyen bir adam eşinin hakkına da o ölçüde riayet ediyorsa çok kıymetlidir baş tacıdır. Buna karşın evde eşinin sözleri istekleri dikkate alınmıyor annem olsa bunu böyle yapardı annem böyle yapın dedi deniyorsa orada huzur olmaz. O evin içine sadece ve sadece iki kişinin istek ve hayalleri girmeli 3. kisi fiziken girmese de sözleriyle girdiyse orayı da kontrol ediyorsa geçmiş olsun o evlilik değil evcilik olmustur.
41 Yorumla- 1 yıl
Çok güzel bir cevap.
En İyi Cevaplar
Annesinin sözünü dinleyen erkekten olur, ama hangi konuda, ne ölçüde dinlediği önemli. Eğer annesinin fikirlerine değer veriyor, saygı duyuyor ama kendi hayatıyla ilgili kararları kendi başına alabiliyorsa, bu olgunluktur. Ama her konuda annesinin dediğini yapıyor, seninle ilgili konularda bile sürekli annesinin fikrini önceliklendiriyorsa, işte o zaman sıkıntı.
“Annesinin sözünü dinleyen erkekten olmaz” demek de yanlış olur çünkü herkes ailesinden etkilenir. Ama önemli olan, bu etkinin onun bireyselliğini yok edip etmediğidir. Eğer kendi kararlarını veremeyen, sürekli annesinin yönlendirmesiyle hareket eden biriyse, bu ilişkiyi ileride zorlaştırabilir. Çünkü o zaman ilişki üç kişilik olur: Sen, o ve annesi.
Özetle, annesinin sözünü dinleyen erkeğin farkı şu: Fikrini alıp kendi kararını mı veriyor, yoksa sorgulamadan annesinin dediğini mi yapıyor? Eğer ikincisiyse, gerçekten onu anası sevsin.10 Yorumla
1 yılYani zor. Evlendikten sonra artık kendi kararlarını kendisi vermesi gerek. Çünkü annesi bizimle beraber yaşamayacak, ve ben annesi ile değil kendisi ile evlenicem. Kendi kararını o yaşa gelmesine rağmen veremiyorsa bir çocuktan farkı yoktur benim gözümde
27 Yorumla- 1 yıl
Çocuk bakacak değiliz.
- 1 yıl
Ayn öyle
- 1 yıl
@sesizlerinsesi Annesini silip atsın yani bir kenara gözü sen hariç kimseyi görmesin?
- 1 yıl
Hayır tabiki öyle bişey demedim annesine saygı duysun bende duyarım ama sözünü dinlemesin bunu anlatmak istiyorum
- 1 yıl
sus şişko anneler kutsaldır
- 1 yıl
@ecstacy__xXx kendisinin de bir gün anne olacağını unutuyor bir de bu tipler yaslanıp kaynana olunca gelinden saygı beklerler
- 1 yıl
@Gizemli_-Adam birader eşine davranışlarına annen karar veriyorsa evlenme aq evleneceğin kadına yazık
- Aile & Toplum konusunda 926 cevap paylaştı.
1 yılAnne olmayan bilmezki bunu yani istediğin kadar anlat bir kulaktan girer diğerinden öıkar karşıt cinste. Anne olduklarında vah oğlum evladım aman geline uyma bak gelin şöyle böyle der. Bitmeyen karşıt cins değişkenlikleri işte. 😃 İstisnasız her karşıt cinste olur bu.
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Ah ne güzel bir konu açmışsın! 😊 Şöyle düşünelim, anne sözünü dinlemek aslında bir saygı ve değer gösterisidir. Ama elbette bir birey olarak kendi fikirlerin ve kararların da önemli. Annesinin her dediğini yapan biri bir noktada kendine zarar verebilir çünkü herkesin hayatı kendine özgü. Önemli olan dengeyi bulmak; annene saygı ve sevgini gösterirken aynı zamanda kendi kararlarında da kararlı olabilmelisin. Bir yere kadar annelerimizin tecrübelerinden faydalanmak kötü değil, sonuçta hayatımızda en çok iyiliğimizi isteyen insanlar onlar 🥰 Ama sınırları net çizmek gerekebilir. Unutma, sevgi ve saygıda denge her zaman iyidir! 💐
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
34Cevap
- Aile & Toplum konusunda 16b cevap paylaştı.
1 yılHayır olmaz eşine saygısı olmaz ki böylesinin gadası
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u 1 yılhayır olmaz tabi ki de
00 Yorumla Anne dediğin sıradan bir kadın değil o seni doğuran büyüten gecesini gündüzüne katan belki yanında 30 yıl yaşadığın varlık tak bu yaşında biri karşına çıkıyor ailenin karışmadığı hayatına o kadın karışıyor kadın diyor ki sadece bana inan ve benim dediğimi yap ama sen annenin de dediğini yapıyorsun eğer kadın kiskancsa hayatını zindan eder anandan uzaklasirsin ha dersen ki anam benim için bundan sonra umurumda değil sevgilim/eşim yeter dersen çoğu kadının en beğendiği erkek tipi olursun bu saatten sonra eşinin kolesisin ona da ailesine de önem vereceksin tavsiyem hiçbir kadın için ailenden özellikle annenden vazgeçme ailen annen kötü biri değilse hayatına kötü anlamda müdahale etmiyorsa kadınlar anneci değil hanimci erkek isterler
14 YorumlaAnnesinin sözünü dinleyen erkekten olabilir elbet. Bence, anne sözünü dinlemek, aslında büyüklere saygı duymak ve deneyimlerinden faydalanmak demek. Herkes kendi yolunu çizmeli ama anneyle kurulan o sağlıklı iletişim, doğru kararlar almanı sağlayabilir. Tabii, kendi ayakların üzerinde durmayı da öğrenmek önemli. Yani, her şey dengede; hem annenden öğüt alıp hem de kendi düşüncelerinle hareket edersen, mükemmel bir denge yakalayabilirsin. Bu durum, karakterin güçlenmesine ve olgunlaşmasına katkıda bulunur. Herkesin görüşü farklıdır; önemli olan kendi değerlerine uygun adımlar
Ama yok her yaptığın işi annene sorarak yaparsan o zaman kendi başına bir birey olmamış oluyorsun yani her şey dengeli olmalı
00 Yorumla
1 yılBu soru çok soruldu. tekrar düşüncemi söyleyeyim. ana kuzusu tipler genelde ilişkiye aileyi karıştırdıkları için o ilişki sıkıntı yaşar. Bir ilişkide en olmaması gereken şeylerden biri, aileleri karıştırmaktır.) Ben çok seviyorum bunlara göğüs gererim diye kendinizi kasacaksanız O da sizin tercihiniz olur. Ama ben kişisel olarak böyle bir durumu tercih etmem.
21 Yorumla- 1 yıl
Açıkçası sevgi çoğu zaman işe yaramıyor gibi bir şey
Gizli Üye(30-35)1 yılİki sene nisanli kaldim. Annesi hediye alma simarip tepene cikar demis. İki senede isteme cicegi haric cicek hediye asla almadim. Diyecegim bu kadar. Gelinlik aldim begendim bi model onda istedigim oldu senmisin alan pahali almissin ucuzu yokmuydu oglumun parasi gtti dedi. Ya sabir dedim. Salon tutmadi sustum. Esyami kendileri ucuz secti. Dedim kizim onemli olan yuva maddiyata bakma. Nisanlima sende sesini cikar deidm annem istemiyor kiziyor yapmiyor diyor. Annesi evlendikten sonra yasayacagim yeride kendisi cizip belirlemis. İnegede bakmami kararlastrmis. Dugune az kala attim nisani. Ortada kaldilar. Deli oldu yirtindi paragozdun zaten diyor 😃. Nisnalimda ayrilinca bi kez yemege goturdu parasini istedi ver diye. Yani siz siz olun anasina bakani gordugunuz yerde kacin. Ha sonra nisanlandi ordanda Nisan atilmis. Yani evlensenizde bosanirsiniz kacin
01 Yorumla- 1 yıl
Allah kurtarmış
1 yılYok olmaz ya 19 yaşındayım kız başıma ben bile adam akıllı dinlemiyorum 25-30 una gelmiş bi adamın dinlemesi çok absürt bence
11 Yorumla- 1 yıl
Elbette kendi kararlarını alabilmeli
1 yılAnasının sözünü dinleyen erkek gitsin anasıyla nikah kıysın
27 Yorumla- 1 yıl
Tövbe de kız.
- 1 yıl
Niye tövbe diyim pardon?
- 1 yıl
Anasıyla nikah kıymasın da uzak olsun diye :D
- 1 yıl
Neyse konuyu kapa
- 1 yıl
Tahammül sıfır.
- 1 yıl
Gereksiz kafa açmayan bir muhabbeti devam ettirmek tahammülsüzlük oluyorsa evet öyleyim iyi günler.
- 1 yıl
Kendin geldin muhabbete :D Senin günler pek iyi değil, görüşmemek dileğiyle.
1 yılAnneler bas tacidir ama ebeveynler evliliklerde cizilen sinirlari bazen asabiliyor. Bu durumda çiftlerin mutsuzluğuna sebebiyet verebiliyor. Annem bas tacadir ama evlenecegim kadinida kimseye ezdirmem. Evlilik ciddiye alinacak bir müessese. Annende olsa esin hakliysa esinin yaninda duracaksin
00 YorumlaTlc de bununla ilgili bir belgesel bile çekilmeye başlandı" ana kuzusu "diye orada daha detaylı inceleyebilirsin ama genel olarak kimse annesinin sözünü dinleyen , onun ağzına bakan , kendi kararlarını alamayan birinden hoşlanmaz 🫠
32 Yorumla- 1 yıl
Çok erkeksi olmayacağı kesin.
1 yılAnnesini dinlemesi aslında güzel bir şey ama kendi fikri olmali. İnsanın bu hayatta kendi duruşu yoksa boşa yaşıyordur. Annesinin her dediğini onayliyorsa hala çocuktur. Birey olamamıştır. Olgunlasamamistir.
10 YorumlaCocukluk ve ergenlik doneminde annesine saygisizlik yapmamis, annesinin sozunden cikmamis ve disiplinli yetirimis bir erkekse, ve buyudugunde kendi ayaklarinin uzerinde durabilen bir adam olmayi basardirsa neden olmasin?
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılAnnesi benimle rekabet halindeyse dinlemesin tabi 😂
16 Yorumla- 1 yıl
Umarım değildir :D
- 1 yıl
Yok hayatımda birisi zaten de en komik şey olur herhalde annesinin benimle rekabet etmesi..
- 1 yıl
Olduğu zaman evet komik olur ama var sanırım böyle aileler.
- 1 yıl
Var maalesef. Ben hiç kaale almam açıkçası. Yalnızca bana zorla bir şey yaptıramaz o kadar. Bazı anneler mobilya seçimine bile karışıyormus. önceden olsa bir şey demezdim fazla önem vermezdim ama artık daha büyük sorunların habercisi olduğunu anladım. Yahu ben seninle mi evleniyorum oğlunla evleniyorum. Mobilya seçiminde oğlun kendi fikrini dile getiremiyor mu ki de sen konuşuyorsun. Bence eve mobilya alınirken anneler gelecekse fazla yorum yapmadan sadece durmalilar orada. Yalnızca bu kumaş çabuk yıpranır gibi deneyimlerini katacaklarsa gelsinler esas seçim çiftin kendisinde olmalı yani. Bir de sülalecek olmaması lazım yani 😆
- 1 yıl
Kesinlikle öyle, söylediğin gibi mobilyanın boyutu, şekli ve kumaşı hakkında tecrübesi ile tavsiye verebilir ama sadece tavsiyede kalmalı, hata yapacaksan da kendi seçiminle hata yap. Orada erkek arkadaşımızın aradaki dengeyi kurması gerekiyor :D
- 1 yıl
Aynen
Gizli Üye(25-29)1 yılHiçbişey olmaz, annesinin eteği altında yaşamaya devam etsin gidip de bi kadının başını yakmasın mümkünse
111 Yorumla- 1 yıl
Mümkünse
Cevap sahibi1 yılSen de mi öylesin yoksa
- 1 yıl
Korkmam mı gerek? :D Soru benden bağımsız :D
Cevap sahibi1 yılYoo niye korkasın ki, kendini mi soruyorsun diye merak ettim sadece
- 1 yıl
Şaka yapıyorum. Ben öyle genel muhabbet olsun diye sordum, insanlarda bu konuda baya dertli çıktı.
Cevap sahibi1 yılAnladım, toplumumuzda kayınvalide çok büyük bi sorun o yüzden dertli olmaları normal
- 1 yıl
Haklısın ama her zaman da kayınvalide değildir sanki :D Yeni dönemde gelinler de kendine laf ettirmiyor maşallah :|
Cevap sahibi1 yılHaklısın, geliniyle kayınvalidesiyle sorunlu bi toplumuz maalesef 😃
- 1 yıl
Kadın kadını çekemiyor diyorum :D
Cevap sahibi1 yılKayınvalede kılıbık (!) oğlunu gelininden kıskanıyor gelin de anne kuzusu kocasını kayınvalidesinden kıskanıyor, ıyyy ne toksik bi ilişki. Aklı olan yabancıyla evlensin ne kayınvalide derdi var ne kıskanma derdi ne başka bi şey. 😃
- 1 yıl
Öyle deme dilek kapısı falan açıktır arada gideriz :D Erkeğin kılıbığı çekilmiyor bak her şeyin başı o çıktı yine :D
Olmaz bence, çünkü bir denge korunması gerekiyor hem hanım köylü olmayacak hemde ana kuzusu olmayacak ve bir bireyin kendi fikri ve kararları olmalı diğer türlü kukla gibi olunuyor maalesef ki.
11 Yorumla- 1 yıl
Aynen öyle.
Annesinin sözünü dinlemesinde sorun yok. Sorun kendi kararlarını veremeyen erkektedir.
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. İkisinin de yeri ayrıdır. Bu ayrımı yapabilen erkekler tabisi itici değil.
Birini tutup diğerini atmamak gerek sadece.Öncelik kimde diyecek olursak? Geldiğin aile değil kurdugu aile önemli.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 350 cevap paylaştı.
1 yılÖneriler dikkate alınabilir. Ancak hep birilerinin yönlendirmesinden kurtulmak gerek.
Bir birey her zaman kendi kararlarını, bunların sonuçlarını karşılayabilecek kapasitede olmalıdır...00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı. Sözünü dinlemek derken?
Kendi fikrinin yolunda gidemiyorsa anasi sevsin..
Ama saygi icinde Anasinin düsüncesini dinleyip yinede kendi yolunu cizerse yüüürüsün diyelim ☺️
00 Yorumla
1 yılAnnesini hayatından çıkarsın demiyorum ama annesinin sözüyle hayatını yaşayan erkek gece sütünü içmeden uyumuyordur herhalde
10 Yorumla
1 yılhayır bence olmaz bizzat yaşamış biri olarak söylüyorum
11 Yorumla- 1 yıl
Üzücü, umarım düzelmiştir.
Sabah gittim konuşmaya annesini çağırdı annesi beni kovdu komşulara rezzil etti
19 Yorumla- 1 yıl
Neden böyle bir şey oldu?
- 1 yıl
Sevgilin mi eşin mi? İkisi farklı durumlar ama kötü olmuş, silip devam etmek gerekir.
- 1 yıl
Daha iyisini bulursun
Nişanlımdan ayrıldım her şeyi annesiyle paylaşıyor diye altı yılım gitti o yüzden o adamdan olmaz net
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 750 cevap paylaştı.
1 yılOlmaz... anasını dinleyen kızdan da olmaz... anasıyla babasıyla yengesiyle dedesiyle ninesiyle evlenmiş gibi bir şey oluyorsun
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Anne Haklıysa dinlenir hayatta her zaman haklı doğru konuşanın tarafında olmak gerekir taraf tutmak hoş değil
00 Yorumla
1 yılEvlenene kadar anneyi evlendikten sonra eşini dinleyenden olur ;)
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Anasının sözünü dinleyen büyüdüm, yetiskinim bireyim demesin bence
10 YorumlaOlmaz asla çok istiyorsa otursun anasının dizinin dibinde büyüyünce evlensin ne o öyle
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılAnne sözü dinleyen kimseden olmaz. Yıllarca anne lafı dinledim beni şimdi tanimiyor. O yüzden aile filan boş muhabbet. Gördük anneyi babayı akrabayı.
10 Yorumla
1 yılOlur ama evliyse karısını dinlemeli bence
21 Yorumla- 1 yıl
İlla bir kadını dinlesin yani.
1 yılHee bi de bu eksikti. Ne varmış ana sözü dinleyende :D
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 611 cevap paylaştı. Annesi bana anlatsın belki ben de dinlerim annesini.
00 Yorumla
1 yılNiye olmasın ailesinin büyüklerinin sozu önemli ama herseyjn yeri zamanı var
00 Yorumla
1 yılAnneye saygı güzel bir ama birey olmak çok daha güzel bir şey
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Annesini yeri gelince dinlesin tâbi tecrübedir lazım ama her gak gül dada Ana kuzusu olmamali
00 Yorumla
1 yılFikrini alandan olur , mantıklı olan konuları dinleyenden olur, her dediğini yapandan olmaz
00 Yorumla
1 yılKendi fikirleri olmalı annesine değer versin ama sözünden çıkmamak ayrı bir konu.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 491 cevap paylaştı. Annesinin sözünü dinliyorsa onu anası sevsin😂
15 Yorumla- 1 yıl
Sende sev :D
- 1 yıl
Biliyorum.
- 1 yıl
Seni tanıyorum.
yani dinlesin tabii ki ama ana kuzusu da olmasın, kendi fikirleri olsun, ayrı evi olsun yoksa olmaz
10 Yorumla
1 yılAllah korusun
11 Yorumla- 1 yıl
Amiğn.
- Aile & Toplum konusunda 687 cevap paylaştı.
s 1 yılHayır olmaz mümkün değil.
11 Yorumla- 1 yıl
Katılıyorum.
Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı. Ana kuzusu erkeği anası sevsin
11 Yorumla- 1 yıl
Sever herhalde.
1 yılHayır kaynanalar çok fesat
11 Yorumla- 1 yıl
Gelinler melek yani :D
1 yıldinlesin ama ilişkiye dahil etmesin hiçbir zaman
11 Yorumla- 1 yıl
Olması gereken budur.
Annesine değer veren erkek hayatındaki kadına ds değer verir fakat anne kıza düşman kesilir de erkek anam anam derse o erkeği yakasımız gelir o yüzden memeyi bırakıp annesinden boşanıp hayatındakiyle evlenmeli yapamıyorsa yallah
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBazen aile bizim göremediklerimizi görür ve dinlememiz gerekir. Ama her sözünü dinleyenden olmaz..
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yılAnne babasına saygısı olsun onları hiç üzmesin ama kendi kararlarını da alabilsin
10 Yorumla
1 yılAilesine bağlı olması güzel ama bağımlıysa iş değişir
10 Yorumla
1 yılolmazz olmazz, annesi sevsin onları gerçekten
11 Yorumla- 1 yıl
Sizi kim sevsin? 😂
asla tercih etmez kızlar ki haklılar narsist kayınvalidelerin çocukları anneci oluyor bilinçaltında kocasından ilgi alamamış kayınvalide oğluna sarıyor
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılEvet olur ama annesininfe iyi karakterli birisi olması lazım
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılAnnesini sözünü dinleyen ne erkekten nede kadından olur. Dikkat et hayatın mahvolur
00 YorumlaÇok anacı olandan olmuyor
30 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılGenel olarak mutlu olmak istiyorsan aileni dinlemelisin ha bu herkesde geçerli bazende hiç dinlememek gerek
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılOlmuyor seçim yapmak zorunda bile bırakmamışken annesinin sözleriyle beni terk etti. Sırf onlar üzülür kaos çıkar kötü çocuk olur diye sevmediği için üstüne bir de beni suçladı. Benim yüzümden olmuş her şey malum yavuz hırsız
00 Yorumla
1 yılAnne kuzusu erkeklerden ve annelerinden korkun kaçın
10 Yorumla
1 yılAnaç erkek kfk olmazz kaçınn
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 912 cevap paylaştı.
1 yılcok da iyi ol. z sanki
10 Yorumla Olur
26 Yorumla- 1 yıl
Olgun insanın bakış açısı farklı oluyor!
- 1 yıl
Kesinlikle öyle olgun insan bakışı çok başka be arkadaş 🤭
- 1 yıl
Vallahi beni yanlış anlama şimdi yalan da yok ama senin gibi böyle düşünen bir hatun bu devirde mumla aransa dahi kimse bulamaz gerçekten kıymetinin bilinmesi dileğiyle 🙏
- 1 yıl
Belki siz yanlış anlamazsınız ama ne yazık ki buradaki çoğu insan yorumun altına gelip de işte kadına bu düşüncesinden ötürü yürüyor demesin diye baştan kendimce bir tedbir almak istedim yoksa buradaki insanları kaale alacak değilim, rica ederim gerçekleri söyledim ben hepsi bu 🙏
Neden olmasın pardonda erkekleri anneler doğuruyorda kızlar biz ağaç kabuğundan mı çıkıyoruz
00 Yorumla- Devamını Gör (61)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer