Akrabalar ciddi manada yılan mıdır ve bu durumu herkes mi yaşıyor yoksa ben tek mi?

Bugün her şey üst üste geldi ve hüngür hüngür ağladım o kadar yalnızım ki hiç yaşamayı bile hak etmiyorum, buraya yazmamın nedeni ise gerçekten bana akıl verecek yorumların olması. Hele ki ailem onların köpeği olmuş resmen.
Sizi eziklemeye ciddi manada çalışan akrabalarınız oldu mu ve sanki kendileri kral ve kraliçeymişler gibi davranışlarda bulunuyorlar?
Üstelik ben o kadar samimi ve saygılı şekilde konuşuyorum ama gülüp dalga geçmeleri işte zoruma gidiyor, yoksa herkes mi yaşıyor bu durumu?
Akrabalar ciddi manada yılan mıdır ve bu durumu herkes mi yaşıyor yoksa ben tek mi?
Cevapla