Eşi vefat eden kişilerde en cok erkek evleniyor? Tabi kadinda evlenebiliryor ama erkek yanliz devam edemiyor mu?

Akrabalarimda biri var. Eşini kaybetti. Yaklasik 6 sene kadar oldu. Eşi dünya tatlisi bir kadindi cok iyiydi ve guzeldi. Hatta birlikte bircok ülkeyi gezip ani biriktirmişlerdi. Kadin 31 yasinda beyin kanamasindan vefat etti. Geriye kalan eşi şu an 38 yaşında ve şu an 8 yasindaki oğlu var. Brkac gun önce ogrendikki kacasi biriyle görüsmeye baslamiş. Ciddiymis seviyormuş o kişiyi. Yaza da evlenecekmiş. Gecmiste boyle iyi ve guzel bir eşe sahip olup kaybeden bir insan tekrar nasil sevebiliyor?
Eşi vefat eden kişilerde en cok erkek evleniyor? Tabi kadinda evlenebiliryor ama erkek yanliz devam edemiyor mu?
Cevapla