Teşekkür etmeyi sevmiyorum siz seviyor musunuz?

Ramazan olduğu için salla kazan var bütün akrabalar ikiye katlayıp bana gönderiyorlar zaten hediye İnternete ihtiyacım var da teşekkür ederim diyorum rica ederim diyorlar dun annemin dayısı otomatik olarak benim de dayım, atmış bende teşekkür ederim yazdım mesajı gördü birsey atmadı. Benim de haliyle moralimi bozuldu
Teşekkür etmeyi sevmiyorum siz seviyor musunuz?
Cevapla