Kadınların 4 erkekle evlenme hakkının olduğunu düşünüyorum yanlış mıyım?

Güncellemeler
1 yıl
Soruyu sorarken ciddi değildim bende tek eşliliği önceliyorum keşke sormadaydım iğrenç fikirleri olan insanlar varmış gördük
Kadınların 4 erkekle evlenme hakkının olduğunu düşünüyorum yanlış mıyım?
Cevapla