Bu hayatta bir "b.. o. k" olamama nedeniniz neydi sizce?

Benim gibi belli bir yaşa gelmiş ama hayatta elle tutulur bir başarısı olmayanlara soruyorum bu soruyu...

Ya ben 16 yaşına kadar okulda çok basariliydim 85 alsa oturup ağlayan bir kız düşünün. Sonra babamın annemi aldatmalarina maruz kaldım yıllarca.. hayatim kaydı. Sonra bana kapan diye baskı yapıldı, erkeklerden korkutuldum, hicbir sosyal ortama giremedim, günaydın bile diyemezdim insanlara. Korkardım, ilk ise girdiğimde konuşmadığım için bana sinsi demişlerdi halbuki yuksek anksiyetem vardı ondan. O işten ayrıldıktan sonra midemin komple yara olduğunu öğrendim endoskopiyle. Doktor çok telaş yaptı benim adıma ve bunun bir üstü kanser haberin olsun kendine dikkat et, strsten uzak dur, kafana hiçbir şey takma dedi...

Aynen hocam aynen 🚬🚬

Bu hayatta bir "b.. o. k" olamama nedeniniz neydi sizce?
Cevapla