Benim gibi belli bir yaşa gelmiş ama hayatta elle tutulur bir başarısı olmayanlara soruyorum bu soruyu...
Ya ben 16 yaşına kadar okulda çok basariliydim 85 alsa oturup ağlayan bir kız düşünün. Sonra babamın annemi aldatmalarina maruz kaldım yıllarca.. hayatim kaydı. Sonra bana kapan diye baskı yapıldı, erkeklerden korkutuldum, hicbir sosyal ortama giremedim, günaydın bile diyemezdim insanlara. Korkardım, ilk ise girdiğimde konuşmadığım için bana sinsi demişlerdi halbuki yuksek anksiyetem vardı ondan. O işten ayrıldıktan sonra midemin komple yara olduğunu öğrendim endoskopiyle. Doktor çok telaş yaptı benim adıma ve bunun bir üstü kanser haberin olsun kendine dikkat et, strsten uzak dur, kafana hiçbir şey takma dedi...
Aynen hocam aynen 🚬🚬
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer