Kendine hiç “Ben neden böyleyim?” diye sorduğun bir an oldu mu... Ne cevabını verdin?

Duygular bazen bir damla gibi başlar, tenine düşen ılık bir su gibi… Ama fark etmeden içine sızar, yayılır, derinleşir. En sonunda kendine ait olan her şeyin altına gizlice imzasını atar. Mutluluğu sen yaşarsın ama sahibi o olur. Üzüntüyü sen taşırsın ama ağır gelen hep duygudur, sen değil.

Çok hissetmek…
Belki de içten içe yanmak demektir.
Çünkü çok hisseden biri, başkalarının taşıyamadığı tüm duyguları da sırtlanır. Her kelimeyi inceler, her bakışta anlam arar, her suskunlukta fırtınayı dinler. Ben senin o suskunluğundaki fırtınayı görmek istiyorum..

Kendine hiç “Ben neden böyleyim?” diye sorduğun bir an oldu mu... Ne cevabını verdin?
Kendine hiç “Ben neden böyleyim?” diye sorduğun bir an oldu mu... Ne cevabını verdin?
Cevapla