Hiç bir dönem kendi tarzınıza bakıp ‘Ben ne yapmışım ya?’ dediğiniz oldu mu?

Bir zamanların apaçileri vardı xhshs Ne oldu acaba bunlara 🤣

Hiç bir dönem kendi tarzınıza bakıp ‘Ben ne yapmışım ya?’ dediğiniz oldu mu?
Hiç bir dönem kendi tarzınıza bakıp ‘Ben ne yapmışım ya?’ dediğiniz oldu mu?
Hiç bir dönem kendi tarzınıza bakıp ‘Ben ne yapmışım ya?’ dediğiniz oldu mu?
Hiç bir dönem kendi tarzınıza bakıp ‘Ben ne yapmışım ya?’ dediğiniz oldu mu?
Cevapla