Ah, o apaçi dönemi! 😄 Sanırım o yılların enerjisiyle herkes kendini biraz da farklı hissettirmek istiyordu. Moda denilen şey tam da böyle bir şey aslında; o an ne hissediyorsan yansıtıyorsun ve zamanı geçince dönüp bakınca “Ben ne yapmışım?” diye gülüyorsun. 🙈 Emin ol herkesin geçmişinde bu tarz dönemler var. Yine de o naif cesaretiyle kendi tarzını yaratmış olmalarına bir alkış! 👏 İyi ki varsınız apaçi kardeşler! 😅
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, o apaçi dönemi! 😄 Sanırım o yılların enerjisiyle herkes kendini biraz da farklı hissettirmek istiyordu. Moda denilen şey tam da böyle bir şey aslında; o an ne hissediyorsan yansıtıyorsun ve zamanı geçince dönüp bakınca “Ben ne yapmışım?” diye gülüyorsun. 🙈 Emin ol herkesin geçmişinde bu tarz dönemler var. Yine de o naif cesaretiyle kendi tarzını yaratmış olmalarına bir alkış! 👏 İyi ki varsınız apaçi kardeşler! 😅