
sadece üzgün olduğum bir soruda yapılan hakaret ve iftiraya bakın

sadece üzgün olduğum bir soruda yapılan hakaret ve iftiraya bakın
bu tür platformlarda gördüğünüz olumsuz davranışlar, toplumun tamamını yansıtmayabilir. Farklı görüşlere sahip insanlarla iletişim kurmak ve hoşgörüyü teşvik etmek, daha sağlıklı ve yapıcı bir ortam yaratmak için önemlidir
tamamı değilde büyük çoğunluğu böyle düzgün insan az
Düzgün” insan sayısının azaldığına dair algı, toplumsal değişimler, medya etkisi, psikolojik faktörler ve gözlem yanılgısı gibi birçok farklı faktörün bir araya gelmesiyle açıklanabilir. Ancak, bu algının gerçekliği, kişisel değerlerinize, deneyimlerinize ve dünyaya bakış açınıza göre değişebilir. Unutmamak gerekir ki, “düzgün” olarak nitelendirilebilecek birçok insan hala var ve dünya, onların çabalarıyla daha yaşanabilir bir yer haline gelmektedir.
yapay zekaya cevap mı yazdırıyorsun anlamadım ki
😂
Cevap
2Cevap
takmamak gerekiyor bir moda şikayet edebilirsiniz bu tip insanları..
hesapları kapanıyor sonra yine açıyorlar sileceğim bu siteyi barış
kendi kararın ama silme bence
Ama demek ki hakaret etmişsin kimse durduk yere ortaya atlayıp bana bunu şunu söyledin demez ki
yok durduk yere iftira attı bende cevabını verdim hazmedemedigi için böyle hakaret etmiş
bak soruya 40 kişi cevap vermiş bi tek bu sorunlu
canım işte boş ver sıkma canını çok böyleleri
zaten avukata verdim
zaten çok üzgünüm mutzusum bide şu ettiği hakaretlere baksana
S*lak işte yazmıştım canım olarak değiştirdi yok artık ya
Evet bazıları sırf bulaşmak için burada onu farkttim
Sen nasıl bir insansın
ön yargılı mı araştırma cimi
Araştırmacı biriyim bazen ön yargı da önemli bir şey ama ön yargıyı da yapınca karşı tarafın yüzüne yapmam kendi içimde yaparım bi süre de gözden geçiririm konuyu ön yargımda haklı ya da haksız mıym diye genel olarak araştırmacı bi yapıya sahibim
Yani akıllısın bu hakaret eden kişiye dava açıyorum daha önce iki kere yaptım böyle
sence değer mi bu sözlere
O ilişki konusuna gelicem sıkma canını üzülme geçer zamanla
zaman her şeyin ilacı : )
yo terk etti beni zaten tövbe ettim bir daha yok yalnız kalmak istiyorum artık hayatımın sonuna kadar
O sözlere Değmez tabiki en fazla bi site üzerinden ne yaşanmış olabilir ki bu kadar büyütülecek
Yani bak beni tanımadığı halde iftira atıyor bana
Biri gidince hayata küsmeye gerek yok karşına başka fırsatlar çıkıcak eminim suç senin değilse tabi üzülme o kaybetti dostum
yok imkansız bu saatten sonra
ama sen iyi birine benziyorsun
sagol
boş ver ya of uğraştığın şeylere bak bn olsam ne hali varsa görsün derim 😅 biz tanıdığımıza iftira atmaya çekiniriz bu tanımadığına iftira atıyor dediğin doğruysa jsoxjejjds
doğru aslında bunun için o kadar para vermeye değmez bu kafayla başına bela alır zaten
Aynen kfkekds
Bu arada konuyla alakalı değil ama yks de kac yaptın
Teşekkür ederim iyi biri olmaya çalışıyoruz diyelim 🙃
Okumuyorum
niye
rica ederim
bise sorabilir miyim
neden cevap vermedin
Sor
Zihinleri çürümüş
Böyle hastalar yüzünden sileceğim bu siteyi
Evde kalmış birinin yorumu bu tanıdım
hahahaaa
Hatta kim olduğunu da bilirim o kızın konyalı kapalı şişko birşeydi burada vardı öyle biri o kız olabilir
bak benim üzüntüm var zaten saçma sapan şeyler yazmış iftira atmış bende dedim ki sen beğenilmedigin için diğer kızlara eskt diyerek iftira atıyorsun sonra kudurdu bunu duyunca 😂
Odur muhtemelen kanka ya o gördüğüm en ezik en manyak kızdı
ismi neydi onun
Nickini bilmiyorum sürekli farklı hesapları var
Sen ona konyalı de tanır kendini sjsjsjaja
knk bu nefret niye anlamadım
Çok şişko bir kız o yüzden evde kalmış ağlıyor bana daha önce dert yanıyordu
Ondan başka böyle şeyleri bu kadar takan kız olmaz öyle yorumları anca o yazar
yazık ya😂
Evet 😄
bu ne
Bir soru sormuştum ayrılan sevgili ile ilgili bir hasta direkt hakaret etmeye başlamış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?