22 yaşında birinden çırak olurmu beyler:D?

:D biraz garip gelicek biliyorumda erkek arkadaşımın durumuna gülüyorum ister istemez otomobil üzerine bir yere başladı ses sistemleri takıyolar oto elektronikci olarak çırakmış :D:D Yüzünede söylüyorum aslında gurur duyuyorum birşeyler öğrenmeye calısıyor ama dalga geçince bozuluyormudurki? hatta bugün yanına gittim baktıkça gülüyorum oda kahkaha atmaya başladı :DDDD Arkadaşının yanına gidip usta anahtar lazımmı demesiyle yıkıldım zaten :D:D ama bilmiyorum ayıp ediyormuyumdurki darılıyormudur kendiside gülüyor ama beyler sizce?
22 yaşında birinden çırak olurmu beyler:D?
Cevapla