25 yasindayim 38 yasinda birisine asik oldum sizce olur mu?

38 yasinda hic evlenmemis bende 25 yasindayim daha once nisanlanip ayrildim ilk goruste ask oldu ama ben sevdigimi soyleyemedim onu cok seviyorum aklimdan hic cikmiyor ama yas farkindan dolayi cevre tepkisinden korkuyorum o tam hayalimdeki aile kurulucak insan

25 yasindayim 38 yasinda birisine asik oldum sizce olur mu?
Cevapla