Ben ne diyim napayım bilmiyorum haksız mıyım?

Merhaba, kızım 8.5 aylık ve biraz görümceme biraz bana benziyor. Görümcemi çok severim kendi kardeşim gibidir. Kaynanam kızımın görümcemin aynısı olduğunu düşünüyor olabilir de yani asla üzülmem buna. Ama kaynanam herkese görümceme bebzediğini söylemiş gören bu annesine de benziyor deyince suratı düşüyor hemen. Geçen gün komşusu gördü aynı annesi dedi görümceme semin bebekliğini görmeyen annesine benzetiyor dedi. Sonra siz görümcenle benziyonuz zaten ondan sana da bejzeyiyolar dedi. İlk başlarda bana benzetildiğinde hemen hayır benim kızımın bebekliğini ne çabuk unuttunuz diyodu artık sinirimi bozuyor iyice. Bişey oluyor ben çok usluymuşum kızım da öyle diyorum halası da öyleydi ya da kazağının kolunu sıvadım halası sevmez indir diyor. Sırtından huylanıyor kızım sırtını kaşıyınca gıdıklandı au halası da sırtını kaşıtarak uyurdu hep böyle ya hep böyle birine gidiyoruz misafirliğe kızımı verme kimseye çocuğumuzdan önemli mi falan diyor. Yani ben bunları takmakta haksız mıyım napcam bununla. Eşimde annem böyle napuyım onla kızının çocuğu sanki diyor

Ben ne diyim napayım bilmiyorum haksız mıyım?
Cevapla