Türkler neden yabancilaro cok güzel görüyor?

Ben bi uygulama kullaniyom dil ögrenmek icin orada yabancilar var yani cok normaller dünya güzeli falan degil niye türkler sürekli yabancilari dünya güzeli görüyor

Türkler neden yabancilaro cok güzel görüyor?
Cevapla