Kadınlardan uzak durmakta haksizmiyim?

kız arkadaşlarım normal arkadaş hiç bir ricamı yerine getirmedi yani yanlış anlama olmasın sapıkça şeyler değil , diğer kızlarda hep aşağıladi hor gördü bende yemin ettim hayatımın sonuna kadar hiç bir kızla muhatap olmamaya şu an açık üniversiteye yazıldım ve eski yaptığım spora (boks) geri döndüm artık böyle
Kadınlardan uzak durmakta haksizmiyim?
Cevapla