AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
80Cevap
Valla hava kararınca biz de dışarıya cikamiyorz
Bende çıkamıyorum bazen gündüzde çıkamıyorum
Allah yardımcın olsun inşaAllah hayatında her şey güzel olur
Ne biçim aile bu ya okurken cinnet geçirdim. Bende sürekli evdeyim kpss çalışıyorum benimkiler böyle demiyor. Ne aileler var ya pes. Sen de az aç ağzını kanka laf sok birseyler de felan altta kalma.
Baş kaldırmam imkansız çünkü şiddet görürürüm
Canım bende aynı durumlardayım atanmak için çalışıyorum ne yapsak ailenin gözüne batıyoruz yapılacak şeyler onların zorbalamalarına bir süre sonra kulak asmamak bunlar senin daha çok modunu düşürür dertleşmek istersen dm ye beklerim.
Ailen de bi nebze haklı ama, yaşın gelip çatmış, bence birini bul evlen kurtul belki evliliğin şansını açar atanırsın da
Tam benim aradığım gibisin biliyor musun keşke görüşebilsek
Neden istediğim gibiyim anlamadım?
Direk Yaz istersen
Aynı durumu yaşadım okurken senin adına çok üzüldüm gerçekten zor bir durum o fazlalık hissi çok kötü umarım bir an önce atanır kendi ayaklarının üzerinde durursun
Çok zor durumun Allah yardımcın olsun imkanın varsa ayrıl o evden kimsenin sana zorla bişi yaptırmasına izin verme evlilik gibi
Başka şehre atanırsam anca ayrılabilirim evden yoksa baya zor
Ne okuyosun
İlahiyat bitirdim
Nerde otrysun
Büyükşehir mi
Bence yenik düşme dik dur bir çok ailede vaf bu durum kız çocuğuna zaten 19 20 yaşına gelince evlenip gidecek gözüyle bakiyiliyor kendimden biliyorum benim ailemde fok cahil
Meslek sınav yaş sevgili aldatılma arkadan konuşulması birebir benimle aynı. Okurken şok geçirdim
Biliyor musun çok üzüldüm şu an :(( inşallah bir an önce karşına seni etkileyecek çok iyi bir insan çıkar :( eğer bu şekilde konuşuyorlarsa kurtul o evden :( dualarım seninle 🙏🏼
Mantıklı olan seni seven biriyle evlen görüş en azından
Ah be ablam umarım en yakın zaman da her şey senin için yolunda gider
Çok zor bir durum ya bende şu an kpss hazırlanıyorum 23 yaşındayım 3 sene sonra aynı şey benim de başıma gelir diye korkuyorum ama kendimize ve sınava odaklanmak zorundayız
Evden ayril tabi maddi durumun varsa ya da atanirsan
Bana fake hesap verir misin özelden sevdiğim ćocuğa yazcam benim aćtiklarimda cikmiyor sadece iki dakika gercek Instagram hesaplarindan takipleselim istersen yeminle * degil. niyetim
Sana niye kendi hesabını versin
Okul bittiyse artık, ya çalışacan ya da evlenecen kaçınılmaz son yoksa evdekilere yük olursun
Bazıları evlat kıymet bilmez sanki onlar evlat olmadı umarım hayallerini sana nasip eder Allah herkesin yaptığı bir gün kendi sınav olacak kes
çok haklısın @sera8791
Ailenle kibarca bu konuları anlat kendi duygularıno hislerini ne düşündüğünü anlat eminim seni anlarlar
Bazen bendede öyle oluyor
Ama okul bitti diye hemen biriyle evlenmekde doğru bir karar değil..
İyice tanımak lazım
Kanka takma ve gönlüne göre birini bulmayan a kadar evlenme
Biran önce adam gibi birini bul evlen kurtul yoksa ben gelirim seni alırım
Boşa çalışma ataması yok o bölümün hangi birinizi atayacaklar? Ama hemşireler öyle mi
Canını sıkma İlahi adalete güven derim hayırlı Ramazanlar dilerim
Daha bir çek kendini odana yakın zamanda daha yaklaşırlar düzelir bunlar
Bende aşırı derecede evde isteniyorum bu da zor. Kim gelse asla evlendirmek istemiyorlar.
Sen de evlen ne zaman evleneceksin babana torun vereceksin
Kurb ile imtihan olmayan kurbiyete eremez. Bu söz beni üzgün olduğum zamanlarda ayakta tuttu
Kurb ve kurbiyet nedir.
@yagmurronlinee Kurb = yakınlık, Kurbiyet = Allah'a yaklaşmak
Yani cümle demek istiyor ki yakininla imtihan olmadan asıl gerçeğe (Allah'a) yakinlasamazsin
Gerçi arkadaş aciklamis zaten 🙏🏻
@halimeey Ama sen daha detaylı açıklamışsın ki 😄
Öyle oldu biraz 😄
Sorun yok. Bu sayede arkadaş daha iyi öğrenmiş oldu. Bir nevi işbirliği yaptık 😅
Tesekkurler
Rica ederim, ben de teşekkür ederim.
@Blue-world aynen bu şekilde iyi oldu 😌 umarım okuyanlar da karşılaştıkları zorlukları bu şekilde düşünerek tevekkül eder 🙏🏻
@halimeey Bence de öyle ☺️ Evet ben de dilerim ki bu bakış açısı onlara da iyi gelir ve zorluklara daha güçlü bakıp tevekkül ederler.
O şekilde düşününce sorunlar kalmıyor
Katılıyorum 😄
👍🏻😌
Biz de geçtik o yollardan parayı kazanınca kölen oluyorlar
Oluyo evet ya bazen
Şeytan seninle uğraşıyor kardeşim uyma sabır et.
Üvey evlat msn bu ne biçim aile kaç kurtar kendini
İyi bir insan bulursan kurtar kendini
Para kazanmaya başlayınca kıymete binersin kesin🤣
Allah kolaylık versin sana zor durum
Allah her zorluktan sonra bi kolaylık var edecektir
Talak 7
iyiler hep kaybeder kaybediyor maalesef.
O sorun bende de var ya
Biz kızların kaderi bu sanırım 🥲😃
Evlenip kurtulun
Sevdiğinin yaşı kaçtı
hemen bir işe gir ne olursa olsun
İstenmediğin yerde durma
Yani sosyal anksiyete
Haklısın , gerçekten haklısın
Para kazansan senden iyisi olmaz.
Bende evde istenmiyorum evleneyim diye baskı yapıyorlar seni alan olmaz yaşlandın diyorlar
Bunlara kulak asma lütfen. Evliliğin yaşı olmaz (60'ı geçmediğin sürece) bu bir. İkincisi evde istenmemek kötü bir his. Bu hissi anlıyorum, o yüzden ne yap et, iyi miktarda kazanabileceğin bir iş bul (bulabiliyorsan tabi). O şekilde bir ev al. 1+0 olsun senin olsun. Hem unutmasınlar, yarın bir gün onlar bu dünyadan göçünce (Allah geçinden versin), oturdukları ev kime kalacak? Tabi ki sana. Bu yüzden seni istememezlik yaparken bunu hatırlatırsın
Ev almak imkansız ayrı eve çıkacağım diyince bana kendini mi satacaksın diyorlar
Ev almak imkansız kabul. Bu ekonomik koşullarda ancak iyi bir birikim yaparsan sanıyorum biraz daha kolaylaşır. Mesela şehrin tam merkezinde değil de biraz daha uzağındaki evlerde fiyatlar nispeten uygun olabiliyor. Bu yüzden senin amacın bir birikim yapmak. Ama bu birikime en azından 1 yıl vermek lazım ki o da çok zor.
Hem ayriyeten ne biçim bir üslup o öyle? Kendini satmak ne demek ya? Bir insan evladına bunu der mi?
Diyorlar ben canım adi bir evlatmışım
Kendilerine baksınlar. Bunlar nasıl ebeveyn? Kedi bile bunu yapmaz yavrusuna.
18 yaşını geçmişim bakmak zorunda değillermiş
Yok öyle bir dünya. Gerekirse elden ayaktan düşünceye kadar bakmak zorundalar. Bir anne baba olarak, sen ayaklarının üzerinde duruncaya kadar sana bakmakla yükümlüler. Hem madem öyle düşünüyorlar, o zaman çocuk yapmasalardı.
Allah yaratmış seni diyorlar
Doğru Allah yarattı ama onların çabasıyla. İki insan bir araya gelmeden çocuk doğması mümkün değil ki. Oldu olacak Leylekler getirdi seni deselermiş. Neyse ya, sabırlar diliyorum sana. Bu süreçte de iyi bir iş bulmanı da gönülden diliyorum. Ve rica ediyorum onlara kulak asma.
Okutmadılar da beni git çalış diyorlar iş bulamıyorum ihtiyaçlarımı bile karşılamıyorlar
Şimdi kızıyorum işte. Şaka mı bu? Hem okutma, hem çalış de hem de ihtiyaçlarını karşılamıyorlar. Anne baba olmayı ne sanıyor bunlar? Bilmiyorum hangi şehirde yaşıyorsun ama şunu tavsiye edebilirim; belediyeye gidip durumunu açabilirsin. Onlar da umarım yardım ederler kişisel ihtiyaçların için. Ya da bir iş bulmalarını da talep edebilirsin belki
Yardım etmezler eviniz var derler ayrı evde de yaşamıyorum ki
Babam 500 Tl veriyordu gelen görücü ile evlenmedim diye onu da artık vermiyor
Ev var da ne oluyor? Durumun ortada. Durumundan bahset icap ederse. Okutmadılar dersin, ihtiyaçlarımı almıyorlar dersin.
Sanmıyorum ailemi ararlar sonra dövülmek istemiyorum
Ah sağ olsun 500 TL veriyormuş sonra da kesmiş istemedin diye. Böyle babalara o kadar sinir oluyorum ki! Kızını mal gibi görüp elden çıkartmaya bakıyor. Gönül işleri böyle olmaz. Senin gönlün kime kayarsa onunla evlenirsin. Beğendiğin insanla evlenirsin bunu öyle ya da böyle anlayacak.
Anlamıyorlar karşımıza iti puştü getirirsin seninle uğraşamayız diyorlar
Bir de dövülmek mi var? O zaman bahsetme peki. Bak ne diyeceğim, özel beceri gerektirmeyen işlere gir bence. En azından asgari ücret bile alsan, kendi ihtiyaçlarını karşılasın.
Herkes severek evlenmiyormuş Evlen git evlenden diyorlar
Tabi canım, çok biliyorlar! Senin hayatına da onlar karar veriyor. E diyorlardı ya, 18 yaşını geçmişsin diye? Ama halen hayatına karışıyorlar. Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu? İnsan sevmediğyle evlenince ömrü kararıyor bundan haberleri yok. Yoksa da bilsinler. Bu geri kafalılığı bıraksalar keşke.
Evden gideyim diye her gün baskı yapıyorlar Her gün ağlıyorum
Çok üzgünüm :( Bir zamanlar benim de bu tür bir baskıya maruz kaldım annem tarafından o yüzden seni anlayabiliyorum. Genç yaşta bunu sana yaşatmaları çok yanlış. Onlara birinin anne babalığı tekrar öğretmesi lazım. Dediğim gibi; sen mümkün olduğunca beceri gerektirmeyen bir iş bulmaya çalış. (Temizlik gibi) Hiç olmazsa eline biraz para geçer hem seninkiler de susar sanıyorum.
İnşallah
İnşallah. Dualarım seninle. Bşr gün senin açından iyi olan haberleri duymak dileğiyle
Ülkeye olan ümitlerimi silip süpüren nedenler için başta gelir akılsız ebeveyn kişiler 🥺
Gerekirse yurt veya sığınma evi gibi yerler bile kat kat iyi böyle aileden hocam düşündünüz mü acaba hiç
30 yaşına kadar evlenemezsem düsünebilirim oraları ömrüm boyunca katlanıp duramam onlara
Göz açıp kapatana kadar geçsin o süreler hocam 🙂 iyi temiz birisi çıksın karşına ♥️🌸
Amin
Allah yarımcın olsun tek çare kpss gibi gözüküyor
Aynı dertleri paylaşıyoruz
Yaş geçince insan evde kalıyor ya onlarda o anlamda söylemiştir.
Neden evde kalsın dayı 30 yaşlı bir yas mi
Dayısı ömrün yarısını geçiyorsun
Oncedenmis o dayı millet iş bulamıyor artık napsin
Dayısı bakış açıya ve kişiye göre değişir tabi sende haklısın kendinden örnek veriyorsun çok normal
Rabbim muvaffak etsin İnşaALLAH 🤲🏻🌱
Bul beni ilahiyatlim.
Baban gerçekten öyle dedi mi
Evet öyle dedi ama benim duyduğumu bilmiyorlar onlar salondaydı ben koridordaydım öyle duydum
Yaşadıklarına bakınca hissetmen çok doğal
Dertleşmek istersen dinlerim
Tam aradığım kız.
Neden?
Yaşı yakın, kapalı, ibadetlerini yapan. Ben de devlette çalışıyorum bi de o var, atanmak istediğine göre sende devlette çalışmak istiyorsun bende isterdim öyle olmasını…
Siiiela
26 34 yaşı yakın mi 8 yas var aranizda
Normal bir yaş aralığı. Bu yaşlarda anlarsınız.
Ben 26 yim zaten Max 31 yaş ile konuşurum o da zenginse falan genç kızları rahat bırakın
Kendi yaşıtım kalmayınca napıcam ninelere mi yazıcam. Boş yapıyorsun şu an
30 yaşında bekar kadında var. 8 yaş çok fazla
@Snowcat sevgili olduğum adam 33 yaşındaydı bu arada ama bana yalan söyledi 28 yaşında olduğunu söylemişti
İşte bunlar genç kız bulmak için atmadiklari takla kalmıyor
Bunlar diyerek genelleme yapmayı kes. Büyük laflar etme. Başına gelecek var senin
Ben senin sevgilin gibi hiçbir zaman karşımdakine yalan söylemedim ve bu yüzden sonuç ortada. Sana gelince @Snowcat madem öyle bende genelleme yapayım. Senin gibisi 60 yaşında zengin adamların altına yatan kızlar oluyor genelde. Yeterki paradan haber ver senin gibilere. Zengin olmayanın yüzüne bakmazsınız.
Alakası yok ne kadar zengin olursa olsun yaşı büyük diye istemem benim üst sinirim 5 yas ondan büyük erkek ile konuşmam zaten ailem de istemiyor babama kalsa yasitim ile evlenecekmisim Max 1 yaş olmalıymis
Sık yaşanan durum çözüm bellii
Nedir çözüm
Artık belli yaş sonra ev yabancı geliyor
İş bul köle gibi calis
Açık açık konuş
En kısa sürede o ewden ayrıl
Istemiyorlar