Şimdi yanlış anlama bu çocuğa karşı romantik hislerim yok, ama bu hareketi cidden beni çok rahatsız etti. Anlatıyorum.
Çalıştığım yerde ekibim var. Ekipteki kişilerden biri (kız) ile beraber yemek yiyiyoruz sonra da oyun falan oynuyoruz (langırt, masa tenisi vb) Ekipteki diğer arkadaşımıza (erkek) da teklif ettik, artık o da bize katılıyor. Aramıza sonradan katılan arkadaşın diğer birimden de bir arkadaşı va (o da erkek) . Ziyaret çok geliyordu bundan dolayı sonrada o da aramıza katıldı. Hani beraber yemek yiyoruz, beraber oynuyoruz hatta molalara bile beraber çıkmaya başladık. (Dördümüz) diğer birimde olan kişi beni aşırı derece görmemezlikten geliyor. Mesela, ortam kalabalık diyelim herkese selam veriyor, bana vermiyor. İşte bir gün kız olan ekip arkadaşım ve ben ikizlerim dedik, o da sadece kıza bakıp, biliyordum ben ikizleri çok severim, candır dedi. Bu gibi olaylar oluyor. Tamam, ben de bunu boşvercem dedim, ama hala aynı ortama girip çıkmaya devam ettik, hani molalar, yemekler, oyunlar devam ediyor hani. Bir gün sırada bekliyoruz, yanımda o var, o yokmuş gibi davrandım. İşte önce koluma vurdu, hey diyerek ben de selam verdim. Ama gene konuşmadım. Bu seferde saçımı minik bir çekti, sonrada güldü, ben de böyle tuhaf bir şekilde güldüm. Sonra işte bu seferde elini gözüme getirip el salladı. Gene güldüm, sohbet yok hiçbir şekilde. Ertesi gün oldu hala bana öyle davranıyor. Aşırı rahatsız oluyorum. Sizce ne olabilir?
Çalıştığım yerde ekibim var. Ekipteki kişilerden biri (kız) ile beraber yemek yiyiyoruz sonra da oyun falan oynuyoruz (langırt, masa tenisi vb) Ekipteki diğer arkadaşımıza (erkek) da teklif ettik, artık o da bize katılıyor. Aramıza sonradan katılan arkadaşın diğer birimden de bir arkadaşı va (o da erkek) . Ziyaret çok geliyordu bundan dolayı sonrada o da aramıza katıldı. Hani beraber yemek yiyoruz, beraber oynuyoruz hatta molalara bile beraber çıkmaya başladık. (Dördümüz) diğer birimde olan kişi beni aşırı derece görmemezlikten geliyor. Mesela, ortam kalabalık diyelim herkese selam veriyor, bana vermiyor. İşte bir gün kız olan ekip arkadaşım ve ben ikizlerim dedik, o da sadece kıza bakıp, biliyordum ben ikizleri çok severim, candır dedi. Bu gibi olaylar oluyor. Tamam, ben de bunu boşvercem dedim, ama hala aynı ortama girip çıkmaya devam ettik, hani molalar, yemekler, oyunlar devam ediyor hani. Bir gün sırada bekliyoruz, yanımda o var, o yokmuş gibi davrandım. İşte önce koluma vurdu, hey diyerek ben de selam verdim. Ama gene konuşmadım. Bu seferde saçımı minik bir çekti, sonrada güldü, ben de böyle tuhaf bir şekilde güldüm. Sonra işte bu seferde elini gözüme getirip el salladı. Gene güldüm, sohbet yok hiçbir şekilde. Ertesi gün oldu hala bana öyle davranıyor. Aşırı rahatsız oluyorum. Sizce ne olabilir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer