Konustugum çocukla çok fazla statü farkı hissediyorum?

En basitinden aile yapısı olarak benim ailem okumamış köyde yaşayan kişiler asla ailemden utanmıyorum utanmam da ama çocuğun ailesi okumuş kültürlü özel bir çok kursla büyümüş bir çocuk okuduğumuz bölümlerde o ultra sırqlama yapmıs ben daha normal? Konuşurken çok ezik hissediyorum ve kendiöi hiç bişeu bilmeyen biri gibi hissediyorum o elit yaşamı yaşayamadığım için esprilerimiz bile apayrı onun yaptıklarını anlamadıpım için gülemiyorum. Dili var benim yabancı dil 0 napcam ya çok kötü hissediyorum konusurken ama çok beğendim ve olsunda istiyorum
Konustugum çocukla çok fazla statü farkı hissediyorum?
Cevapla