26 yaşında hayata atılmak için geç mi kaldım?

Ben 15 yaşında depresyona girdim ve eve kapandım. 24 yaşıma kadar da evdeydim. Lise uni açıktan okudum ve aile baskısı gördüm. Şimdi daha yeni 26 yaşına girdim ve iş buldum çalışıyorum ve daha yeni 20 olmuş gibi hissediyorum. Ve 20lerimin başlarında gibi hissediyorum ve yaşayamadığım ne varsa yaşamak için heves ediyorum. Ve bana kaç yaşına geldin hala bunlara heves mi ediyorsun diyorlar. Sizce çok mu yaşlıyım?

26 yaşında hayata atılmak için geç mi kaldım?
Cevapla