Her yıl binlerce kadın katlediliyor ve 8 Mart günü sadece kadınlara çiçek dagıtıyorlar çok mantıksız saçma degil mi?

Neden kimse sesini çıkartmıyor siktügimin dünyasında.

Her yıl binlerce kadın katlediliyor ve 8 Mart günü sadece kadınlara çiçek dagıtıyorlar çok mantıksız saçma degil mi?
Cevapla