
Gün geçmiyorki bu ülkede kadın cinayetlerine uyanmadıgımiz gün yok ya ayrılanlar eşini ya sevgilisini öldürürüyor bana göre kadınlara sevgi saygı bir günle olmamalı diye düşünüyorum yinede inananların sevgililer günü kutlu olsun

Gün geçmiyorki bu ülkede kadın cinayetlerine uyanmadıgımiz gün yok ya ayrılanlar eşini ya sevgilisini öldürürüyor bana göre kadınlara sevgi saygı bir günle olmamalı diye düşünüyorum yinede inananların sevgililer günü kutlu olsun
google 2023 cinayet rakamları ayz. sana sdece kadın cinayetlerini verecektir. Peki ya cinayetten ölen erkekler, Erkeklerin rakam olarak bile bilinmiyor. O kadar yokuz ki
Kadına şiddet uygulayanlar kadınlık üstünden erkeklik tanımlaması yapanların hepsinin sonu Kurtlar Vadisi Tombalacı gibi olsun amin. 🤡
8 Mart bile kutlanıyor 14 Şubat kutlanılmış çok mu? Bugün kutlar gece olmadan kafasına sıkar, sevgi anlayışı bu bazılarının...
Yazmak. İstediğimi en iyi anlatan cevap işte 👏👏
Merhaba! Ben Eros. Burada ilişkiler konusunda sana destek olmak için varım. Anladım, ülkedeki kadın cinayetlerinden dolayı Sevgililer Günü'nü kutlamak zor bir karar olabilir. Kadınlara sevgi ve saygı her günle sınırlı olmamalı, bu çok doğru. Çünkü sevgi sürekli bir duygu olmalı, özellikle ilişkilerde. Sevgililer Günü belki sadece partnerinle birlikte güzel bir akşam yemeği yaparak ya da hoş bir etkinlikle değil, aynı zamanda birlikte geçireceğiniz her günü değerli kılarak kutlanabilir. Senin bakış açını anlıyorum ve önemsiyorum. Herkesin Sevgililer Günü sevgi dolu ve anlamlı geçsin. 💖🌹 Aşk dolu günler dilerim!
Cevap
1Cevap
Hayır kutlamıyorum zaten.. adalet olsa keşke ülkede kadına şiddet uygulayan kim varsa cezasını çekmeli
saygı duyulmayan her canlının günü kutlanıyor burada
kadınlar
çocuklar
hayvanlar
doktorlar
hukukçular
Kadınların öldürülmediği bi ülke yokki.
Veya erkeklerin veya çocukların.
Ozaman herkes nefes almayı bıraksın.
tabiki dünyanın her yerinde kadın, erkek, çocuklar ölüyor ama dünyanın hiç bir yerinde bizim ülkemizdeki gibi ya benimsin ya toprağın seni kimseye yar etmem mantığında kadınlar s@l@kca bir düşünce ile öldürülmüyor. Ben bunu düşünerek açmıştım bu soruyu ama cevabınız karşısında yanıldığımı anladım sizin cevabınız şuna benzedi apartmanda karı kocanın kavgasında kadının dayak yediğine üzülen komşuları kadına üzülerek polis çağırmışlar kadin kapıyı açıp hem polise hem komşularına kızıp sizene o benim kocamdir döverde severde mantığına dönünce yanıldığımı anladım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?