Görücülerden red yedim çok zoruma gidiyor insanlar neden bu kadar düşüncesiz detaylari aşağıya yazdım?

Çok uzun zaman önceden benden bahsettiler uzaktan tanıdıklarimiz biz uzak diye pek irdelemedik sonra bunlar yengemden fotogrami almışlar çocuğa göstermişler hepsi çok beğenmiş beni annemi aradı kadın oğluma o kadar kişi gösterdik sadece kızını beğendi ne zaman müsaitseniz gelelim dedi annem dedi uzak falan kadın dedi uçakla bir saat ne olacak falan annem dedi tamam konuşalım bir karara varıp akşam ararız bizimkiler uygun gördü aradılar ne zaman isterseniz gelin diye kadın dedi çocuk demiş ben senin memleketinden biriji istemiyorum oturduğum şehirden istiyorum bunu daha önce düşünememisler mi anlamıyorum

Görücülerden red yedim çok zoruma gidiyor insanlar neden bu kadar düşüncesiz detaylari aşağıya yazdım?
Cevapla