AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
91Cevap
Eğer sevdiği kimse yoksa mecburen evlenmeye hazır hissedince birini bulmaya çalışmalı 😀
Hocam senin dediğin = görecelimi yoksa severekmi evlenilmeli gibi bir şey soruyosun ama üstü kapalı halde
Yani tam olarak öyle değil aslında ama 😂
😂😂
Birini sevince evlenilmeli çünkü diğer türlü hata yapabiliriz
Benim için ikisi de olmalı sıfır sevgi ile evlenen de var benim tarzım değil
Karar verince bulmalı. Çünkü hazır hissetmek önemli hem psikolojikmen, hem de maddi anlamda..
Sevdigi icin evlenmeli, digeri mantik evliligi oluyor zaten.
birini sevdiği için mi evlenmeye karar vermeli .. o birini bulmak ve yuva kurmak :)
Hayata ve duygulara yüklediğin anlam ile ilgili
Birini severse evlenmeli ama hazır da olmalı.
Evlenmeye karar verince kimse evlenecegiadama aşık olmaz.
Ama evlendikten sonra aşık olabilir. Bunun da örnekleri var. En şanslı kesim
Sevdiginle evlenmek guzel ama mantikli davranmak lazim uygun kisiyse cokda ask arama bence.
Uygun kişi de olsa sonuçta onu da sevmek gerekmez mi evlenmek için
Birini sevdiyse ve bu karşılıklı bir sevgiyse tanimissa birbirlerini evliliğe hazır demektir
Evet bence de
Olmasi gereken bu😄
Evet
🤗🤗
En baştan net olmalı bence
Sevdiği ile evlenmek çok güzel bir duygudur herhalde zaten erkek istemeyince olmuyor
Bu karşılıklıdır. Kadin istemezse de olmaz
Doğru söylüyorsun
Olaya ve kişilere göre değişebilir
Yanlış anladım kusura bakma
Olsun hiç problem yok :)
Tamamdır normalde böyle bakmıyorum anlayışın İçin teşekkür ederim 🙏
Empati kurarım genelde
🌸🌸
🌸🌸🌸🌸👍🏼
Sevip evlenmeli yoksa hayat çekilmez
İki türlü de severek evlenmiş oluyor zaten
Sevip de evlenmeli ama evliliğin de bir zamanı var kendini hazır hissettiğinde birini sevip de evlenilebilir…
Ben ikinci seçenekten yanayım
Ben de
evet ikisinde de sevgi var diyebilirz. Biri zoraki, biri gerçek sevgi.
Zoraki mi? Nasıl? Zoraki sevgi olmaz ki
oluyor🤷♀️
Ama sevgi bu. Zorla olacak bir şey değil. Ya seversin ya da sevmezsin kalp bu
kendi kendini manipüle etmek gibi bir şeydir herhalde sevmeliyim gibi
Hmm ilginç bir bakış açısı ama sanırım öyle olanlar da var maalesef evet
Fazlasıyla, toplum içinde aşık rolü yaparlar 1 ay sonra yenisiyle gelirler😂
Allah korusun
İkiside aynı yola çıkıyor 😂
Sonuç aynı ama gidişat farklı 😂
Sonucun olumlu veya olumsuz olmasını etkilemez mi
Sonunu düşünen kahraman olamaz dedim ben evlendim aynı yola çıktı 😂😂
Abi seninki enteresan bir durum zaten. Ben senin olayı başkasında duymadım 😂 Allah mutluluğunuzu daim etsin yengeyle
Amin 😂 hepsi aynı sonuç itibariyle 😂
Abi sen evlendikten sonra sevmişsin ama mucize falan olmuş seninkinde. Nikahta keramet var olayının kerametini yaşamışsın baya 😂 seninki çok başka bir boyut 😂 benim sorumda iki seçenekte de evlenmeden önce sevmek var 😂
Yav seviyorsan evlen gitsin işte 😂
Haklısın abi 😂😂
😂😂
Sevgi tek başına yeterli mi emin değilim
Tabiki tek başına yeterli değil
Ya saygı vs için demiyorum
Mantık açısından
Burada kıyas var ama. Sevginin yeterli olup olmaması meselesi değil ki
Birini bulur severse evlenir ama her seven evlenmiyir
Sevdıgı kendıne uygun buldugu bırı olunca evlılıgede hazır olur
İnsan sevdiği ile evlenmeli tabii ki 💗Oyun değil bu sonuçta sırf evlenmek için evlenilmez
Evli misin?
Hayır ama bu yaza inşallah
Hayırlısı
Yalnız Tanrının arzuları gerçekleşir.
Bu cevabın sorumls ilgisi ne
Kader algısı
Orası öyle zaten de
2 irade bir olsada 3. cüsü olmazsa olmuyor , bazen insanlar aniden bile karar verebilir buna ya da işler o yönde gitmeye başlar.
İradeyi kadere bırakmak , arzularından vazgeçmek.
Doğrumu bilmem ama ben böyle yaşamayı tercih ediyorum.
Yerine göre doğru. İradenin kontrolü aştığı kader noktasında hayatı akışına bırakmak.
Ben aşık oldum evlendim çok pişmanım neden? Çünkü aşk gözü kör ediyor ben fizik olarak benim kriterlerinin tam tersi bı kıza aşık oldum şimdi onu hiç beğenmiyorum ben bu hatayı nasıl yaptım diyorum boyu çok kısa , saçı facia , kalça hiç yok.
Asik olmus olsaydin dis görüntüsünden dolayi beyenmemezlik yapmazdin!!
@rahatsızedici boş ver cevap vermeye değmez.
Asıl önemli olan karakterdir. Bir ömür geçireceksin. Sırf görüşünü beğenmiyorsun diye pişmanlık duymak nedir? Karakteri güzelse daha ne istiyorsun? Aşık olabildiğin biriyse daha ne arıyorsun? Dört dörtlük biri arıyorsan öyle biri yok
Evlenmemeli evlilik büyük bir tuzak yalan o hayatlar uyanın jdkdkkdkdkkd
Sevdiği için evlenmeli tanımalı aksi halde pazardan portakal almaya benzer
Tabi ki de sevdiğin için evlenilmeli evlenmek için değil. Böylesi daha samimi
Teneke muhabbet bunlar ya nasıp olunca evlenılır nasıp olmadan hıçbırşey olmaz
Sevdiği için evlenmeli tabii ki de
Birini sevdiği için evlenmeli
Aynen
Daha biri yokki hayatımda evleneyim
Evlenmeye karar verince..
Karar verince
Evlenmeye karar verince birini bulmalı
Evliliğe hazır olduğunda
Her ikiside olabilir
edepli iyi briisi olmalı
O biri denk gelince zaten evlenmek istersin
Birini sevdiği için evlenmeli bence
Sevdiğim sevildiğim için evlenirim
Evlenmeye karar verince birini bulmalı
birini sevdiği için evlenme kararı almalı
İkisi de değil hayatındakini tanıyınca evlenmeli
Birini sevince evlenmeye karar verilmeli
Sevdiği için evlenmeli
Seviyorsa evlenmeli..
Sevdiği için evlenmeli
Hazır hissettiğinde
Karar verince bulmali
Akışına bırak bulan buluyor
En iyisi bu sevdadan vazgeçmeli
Birini bulup sevip evlenmeli
Biri insanın aklına evlenme fikrini düşürmeli.
Sevdiğin için evlenmeli
#Hükümdar
Birini sevdiği için evlenmeli
Önce evlenmeye karar vermeli
Bu devirde sağlam kızı bulursak evleniriz
Bilmukabele
İkisi de olur
Aslında sırf mantık ve sıfır duyguyla evlenen çok insan var. Saçma olsa da bunu yapıyorlar. Özellikle yaşı geçmiş olanlar sıfır duyguyla evlenir evlenmek için
Kötü bir durum bence bu
Hem de nasıl
Severek evlenenlerin 90 nı su an ayrı
O kadar da değil ya
Evlenmeyin çocuk yapmayın hayatınızı yaşayın yemin ederım evlılık iğrenç bişey
25 yaşına gelmişiz artık evlenek
😂😂
Ama ortada zengin yakışıklı aday yok demi😂
Senin kriterlerini bilmiyorum ama benim öncelikli kriterlerim bunlar değil :)