İnsan evlenmeye karar verince mi birini bulmalı yoksa birini sevdiği için mi evlenmeli?

Sizce insan evlenmek istediğine karar verdiği için mi birini bulup evlenmeli yoksa birini sevdiği için mi evlenmeye karar vermeli? Bir paylaşımda böyle bir yazıya denk geldim de ondan sormak istedim. Siz ne düşünüyorsunuz?

Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar 2 durumda da insan severek evlenmez mi zaten? Hiçbir şey hissetmeden neden evlensin ki insan? Sırf mantıkla, 0 duygu ile zaten evlenilmez diye düşünüyorum
İnsan evlenmeye karar verince mi birini bulmalı yoksa birini sevdiği için mi evlenmeli?
Cevapla