Oruç tutmadığım için ailemin yaptıkları adil mi?

Her sene ramazan geldiğinde ailem yok sen oruç tutmuyorsun diye kuruntu yapar baskı kurardı daha sonra nefret etmrye başladım iyice soğudum ve tutmaktan vazgeçtim. Daha ne benimle konuşuyorlar ne de harçlık veriyorlar yakında patlayacak bir kredi kartım ile idare ediyorum. Sürekli aşağılık sözler hakaretler duyuyorum. Bu adil midir? Herkesin huzur bulduğu ay bana zehir oluyor. Bıktım artık. Hep bir bahane arıyorlar bana düşman olmak için. Kaldır sahura tamam desem de konuşmuyorlar sürekli hakaret ve düşmanlık. Bu evden gitmemin hayalini kuruyorlar ama bu benim hayalimdi benden çaldılar guya gittiğimde onların isteği olmuş gibi davrancaklar... antidepresana bile başladım ama çare yok bunların bana ettiği sıkıntıya

Oruç tutmadığım için ailemin yaptıkları adil mi?
Cevapla