AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
106Cevap
Sence olmaz ise.. boşan o zaman. ya da evkindegilsen ve böyle bir adamsa hayatımdaki ayrıl.
Kendine yetebilen bir insan olamamış birinden nasıl eş olsun?
Olmaz yapabildiği kadar yardımcı olmalı çabalamali en azından
Para kazanıyorsa öyle bir oluyor ki idare ediyorsun
Bunu sana YIKARAK yapmıyosa olmaz, ki türk gemetiğinde öyle saçma kadim bi inanış var.
Olur her kör satıcının topal bir alıcısı mutlaka olur kardeşim.
anca parasını yiyip atar
Orası kesin
Olmaz. Çünkü hər zaman evdə ben olacak değilim. Kəndi kəndine hayatını sürdürebilmeli.
Bekarken yardimci tutup yapmadigim seyi evlenince niye yapayim.
Evliyken de tut
Gel sen tut
Yoksa bosanma
Yoksa bosanma? Ne alaka
Bosanma davasi açılır
Vay boyle kadinlarda var mi 😁😁😁
Köleniz yok
Erkek te kimsenin kolesi degil. Begenmeyene kapi orada 😅😅🤣
Haha tabii öyle.
Istenmedigin yerde mi durcaksin?
Zorlandığı durumlarda yardım edilebilir. Hastalık, yorgunluk, hamilelik gibi
Niye? Her türlü yapacak esek gibi.
Kadının görevi. Ben kendi görevlerimden sorumluyum. Maddi yük ve koruma gibi. İşine gelmiyorsa evlenmesin. Anasının evinde babası yer mi siliyormuş
Ev isleri ortaktır
Olmazz olmaz. Bazı erkeklerin yorumları acayip komik. Kafalar pırıl pırıl. Ne içmişler acaba? Birisi de amma boşsunuz loo demesini biliyor, asıl kendisi çok boş yapıyor. Ev işi yapmaktan korkan tipler gelmiş sorunun altına🤣🤣
O yüzden mi kaçıyorsunuz iş yapmaktan? Hadi işine
Yorumuma da zıplama bir daha.
HAYATveİNSAN yorumuma zıplama, bir daha tekrar etmiycem.
Okuma özürlü, defol
Ben hicbir zaman boş yapmam, yallah
Bir daha yorumuma zıplarsan laflarını sana iade ederim
Def ol HAYATveİNSAN
Git de kitap oku, algısı düşük insan
Acıdım şu erkeklere ya. Hem ev işinden korkuyorlar, bir de yokk yokk kaçmıyoruz hikayeleri anlatıyorlar 🤣🤣 yalanınızı sevsinler
1- Yoruma zıplayan sensin. 2- Bana da yürü git diye emir veremezsin. İlk yaptığınla çelişme.
Sen zıpladın sen yürüyüp gideceksin naşşş
Asıl boş yapan sensin de yemiyor kabul etmeye🤣🤣
Erkeklerin yorumları çok komik be. Laf yarışına girmişler, oyyy yazık onlara. Karı gibi vır vır vır. Az konuşmasını becerememişler 🤣🤣
Burdan tüm hemcinslerime sesleniyorum. Böyle g.. tünü devirip hiçbir halt yapmayan erkeklerle sakın ha sakın evlenip başınızı yakmayın, evlilik öncesi oturun konuşun bu konuları. Hizmetçi gibi kullanırlar sonra.
BaLLROG34 biz de sana gülüyoruz🤣🤣🤣🤣 beceriksizliğinize kılıf arıyorsunuz, yazık kafanıza🤣🤣 evde ne b.. ka yarıyorsunuz siz. Yan gelip yatıp tv izleyem diyorsunuz, başka? Asıl sen ve senin gibileri kadınlara tasma vuruyor, gerçekleri konuşmak zorunuza gider tabi. Daha kıçınızı toplayamıyorsunuz, ne anlatıyorsunuz 🤣🤣 sizin arkanızı kadın mı toplayacak, cidden yazık 🤣🤣
Ev işi yapmak değil de evdeki ortak sorumlulukları yerine getirmek diyelim olması gereken bişey
Ben söylersem benim koca yapar bazen söylemeden de yaptıgını görüyorum kafa eserse
Olmaz, öyle bir ilişkide kendini köle gibi hissedersin. Ev işleri karşılıklı, işleri yarıya bölerek her iki tarafta yaparsa daha mutlu bir iliski olabilir.
Yani genelde erkeğin. ve kadının görevleri ayrı ya hani bunu bir sebep olarak göstermek doğru olmaz sanki ama yardımlaşmak hastalıkta falan başka tabi o karakter ve kişiliğe bağlı
Beyler eşiniz sizin anneniz değil. Lütfen eşinize ev işlerinde yardımcı olun.
Olmayacağını zaten hayat sana gerekirse kafana vura vura gösterecek
Olmaz hemen ayrıl
Kadın ile erkeğin eşitliğini savunan zihniyet var tabi.
Adam dışarıda çalışıyorsa eş çalışmıyorsa yardım edecek bir durum söz konusu bile olmaz
Doğru dışarda çalışanım mesaisi biter ama evde çalışanın 7/24 mesaili neden çünkü dışarıda çalışanın mesaisi bitti.
Sen dışarıda çalışmıyorsun eşin dışarıda çalışıyorsa adam gelip birde ev işlerinimi yapsın bence orada bir dengesizlik var sen çalışıyorsan elbette oda evde yardım etmelidir
o zaman kadında pazar cumartesi günü ve saat 20 den sonra çalışmaz
Bak sen ne güzel istediğin zaman oturup kahveni yudumluyorsun eşin öyle bir şansı var mı
mağara döneminde mi kaldın
Yoo senin yaşadığın dönemde yaşıyorum ancak gerçek neyse onu kabul etmelisin
gerçek olanla rüyanı karıştırmışsın sen annenin evinden çıkma
Ben annemin evinde Çıkalı çok oldu bebek sen kendine koca değil hizmetçi arıyorsun Allah o kocana sabır versin
erkek arayınca sıkıntı yok biz arayınca mı köle oluyor gctümle güldüm yaşlı
Allah hep güldürsün gülmek güzel ama gctün daha bir başka güzel oldu albenisi oldu
e böyle insana anca arkanla gülersin
Tamam işte böyle insanında çok çekici albenisi bir arkası olur yani kasa sağlam sen önce insanların fikrine saygı duymayı öğren
o fikir benimkiyle uyuşmuyorsa saygı falan duymam
herşeye saygı duyarsak sıkıntı çıkar
?
Omur boyu anneniz baksın
Dışarıda da çalışıyorlar
Ya onları ben hallederim de Allah'ım nolur işi gücü düzgün biri nasip olur bana.
İnşaallah olur
İşte olması gereken , istenen erkek bu olmalı. İşi gücü düzgün , düzgün bir adam.
Bu eşşek gibi yapacak diyen kadın arkadaşlar, maskülen , Alfa erkeğe denk gelmemiş. Maskulen alda erkek görsünler , donlarını bile ütülerler. Sen doğru yoldasın abicim. Duayı şaşırtma. Doğru dua.
Erkek olarak söylüyorum kesinlikle olmaz
Olmaz yaşam alanı cinsiyet ayrımı yapılabilecek bir konu değil. Her birey birincil alanı olarak tüm detaylarına titiz ve önemle yaklaşmalı
Olmaz iki tarafta çalışıyor eve gelince işten gelen karısından hizmet bekleyen erkekten olmaz nede baba olur
Olmaz tabiki en az yemeği yardım edecek temizliğe yardım edecek. Sonra gece olunca onada yardım etmeyecek
olamaz canım , koca değil keçi olur bu, hayvandan ne farkı olur yani...
olur kocam sadece beni becersin bide sadık olsun yeter
Oha aw
nedenki
Açıklamaya gerek yok gayet netsin.
Ev işi yapmak erkeği güçsüz yapmaz beyler bilin istedik!!!
Bence olmaz anlayıs ve yardımlasma gerek altın kural
Biz yaptikta ne oldu.. butun iş bende.. hanfendinin bi aksam kahveye cikmadigi kaldi.
Boşuna demiyorlar bin kere düşün bir kere evlen diye.
olmaz 🐕 gibi yapacak başka işi ne dış kapının mandalı olur anca
O nasıl koca ya koca dediğin ev işi yapacak yemek yapacak
Almadan iyi düşünün boş laflara kanmayın
Niye çok mu zor
Zordur tabi ne gerek var ki birde
Niye zor olsun? Kadin yorulmasın beraber güzel vakit geçirin.
Onu demiyorum yardım etmeyen eş zordur
İşin ilginci daha çok seviliyorlar🤣
Hayir arkalarından neler deniyor
İster kadın olsun ister erkek bir insan karşısındaki insanı sömürebildiği kadar sömürür ne yazık ki. Yani şöyle örnek vereyim evinden çıkmayan eşine destek olan mı daha kıymetlidir yoksa 2-3 akşamda bir maça giden etrafıyla daha sosyal olan mı bir düşünün derim. Hep evde olan erkek için hanımı elimin altında zaten deyip umursamaz bir yerden sonra ancak evde durmayan erkeğin hanımı kocasını evde tutmak için çabalar durur. Hatta bu duruma bir acı örnek daha vereyim ilişkisi için çabalayan, emek veren ve fedakar olan bir erkekten hep daha fazlasını ister kadın. Ayrıca etrafınıza bir bakın derim ne kadar serseri varsa kolunda kızlar var ne kadar efendi kibar adam varsa da yalnız başına takılıyor
Ev isleri ortaktır
Olur hayrola cinsiyetler mi değişti
Erkek elbet yardım eder ama bunu erkeklik kriteri gibi öne sürseniz hadi ordan derler adama
hadi ordan 🐕 gibi yapacak yapmayan erkek annesinin evinde kalsın
Ne tür rüyadasin bilmiyorum ama ciddiye alinmayacagin belli oldu
E kalsın, ne gidiyor erkekten
Muhtaç olan sizsiniz
asıl muhtaç olan sizsiniz rüyada olanda sensin
kalkıp yemek yapmasını bile beceremezsiniz tek kalıp ölün
ciddiye alınacak erkek değilsin zaten annen turşunu kursun evde sorumsuz evlat
Yalnız turşu erkeğe kurulmaz 🤣 yemek konusunda yarışabiliriz, istersen para da vereyim 😂😂 yazık hayatına kimler girmişse artık bi afalladin sanki beni görünce 😂
kurulur ne sandın sen uzaydan falan mı geldin 🤣🤣🤣
buruşup seni kimse almayınca görürsün
asıl sana gerçek kadın denk gelmemiş pasifler gelmiş biz onlara kadın demiyoruz
Görüyoruz belli yaşı geçmiş kadınları, kafayı kırıp beyaz atlı prensini bekliyorlar hâlâ 🥴
Tamam bacım 🖐️😄
ahahah sen öyle san görüyoruz evlenenleri de yol ortasında vuruyorlar evlenmeyenlerde 20sinde gibi geziyor
erkeğin başı bağlı olmalı it kopuk olur
@İnsanlardanBıktımm aşk ve yardım olmalı
Ütü ve temizlik ne olacak
o masaya oturup imza atacak erkek bulursan sukret
Çok doğru dedin hanımefendi. Maalesef kalmadı
@Esrenes ne alaka
Çok alâka
Evet evlilikde korkuluyor ve bekarlık daha cez bedici
@Alins82 bekarken de ev isi yapmanız gerekiyor.
Ben eşimle birlikte yaparım. Tek başıma yapıyorum. Evlenince eşimle daha kolay olacaktır.
Ev işiyle kocaligin alakası ne
Yapmalı
Yapılsın;) çok mu baskın bir tipsin
Ev işiyle karılığın ne alakası var. Adı üstünde ev işi. Evde sadece kadın mı yaşıyor ?
@Busedemir9898 haklısın kadinlarda çalışıp en az erkek kadar ev ekonomisine katkı sağlamalı. Evdeki huzuru sağlayabilmek için en az erkek kadar anlayışlı ve yapıcı olmalı dugundur dernektir çağ dışı geleneklerden uzaklaşıp kurulacak aile için en mantıklı seçenekler neyse ailelere bulaşmadan kadın ve erkek tarafından ortakca yapılmalı değil mi?
Zaten kadınlar artık ekonomik özgürlük istiyorlar o yüzden bu konuda laf sokar gibi yapma çabanı boşa buldum. Ve evde anlayışlı ve yapıcı olunmalı ama bunu tek cinsiyet üzerinden konuşamazsiniz, karakter meselesi cinsiyet değil. Düğün derneğe gelinirse eşit şekilde paylaştirilip yapılabilir ve ben hiç bir kadının bundan gocundugunu sanmıyorum. Siz daha çocukken kadınlara karşı nefret edindiğiniz için bu cümleleri kuruyorsunuz. Alttan laf soktuğunuzu sandığınız cümleler sadece sizin ezik kadın düşmanı egonuzun eseri
@Stalkcnm beni tanımadan yaptığınız yorumlar tespitler yersiz belki insan gozleminiz iyidir fakat buradan cikardiginiz tespitiniz yersiz. Kadinlar ekonomik özgürlüğü abartarak istiyorlar ekonomik özgürlüğü olan kadınlar güç olarak görüyorlar elde ettikleri parayı. Herkesin harcadığı kendine gibi dünya saçması aile birliğini bozacak derinden etkileyecek kararlar çıkıyor çoğu ailede. Doğru değil. Benim tespitlerim doğrudur emin olabilirsiniz. Bu soruyu soran arkadaş çalışıyor mu çalışmıyor mu sorabilirmisiniz lütfen ya da siz şöyle bir teraziye koyun bakalım buradan ne gibi bir tahlil cikaricaksiniz. Ayrıca ev işi apayrı bir iş olarak alınabilir çalışmayan kadınlarda ben çalışıyorum o ev işi yapıyor olarak algilanmali. Çocuk olduğu zaman iş değişir ev işleri ortağa döner çünkü aşırı bir sorumluluk adalet diyorsanız bu şekilde olmali. Ezik kadın sevmem güçlü kadın severim ezik kadına sinir olurum asalak kadına sinir olurum. İnsanlar onlar için bu derece mücadele ederken hakları için, eşimin ailesi şunu yapmadı bunu yapmadı falan filan diye gelen insanlara tahammülüm yok.
Evet her şey olabildiğince ortak olmalı. Ortak olamayacak şeyler içinde her cinsiyet ne yapabilecekse onu yapmalı.
@parçacı10 haklısınız kadınlar ekonomik özgürlüğü abartarak istiyor. Bu bir geçiş süreci. Bunca zaman o kadınlar ekonomi kimdeyse güç ondadır mantığıyla yetişti ekonomik gücünün olmamasının ezikliği içinde büyüdü. Bu yüzden kadınları abartmasına şaşırmıyorum. Eminim ki güç ekonomi kimin elindeyse ondadır mantığıyla zamanla yok olacak. O zaman abartmayan sağlıklı kadın ve erkek sayısı da artacaktır. Bence sormalısımız ekonomiyi abartan kadınlara neden bunu yaptıklarını. Empati kurmak ben yerinde olsam ne yapardım demek değil ben onun yaşadıklarını yaşayıp onun gibi hissetseydim be yapardım demek.
@Busedemir9898 düşünceleriniz ilk cikisiniza göre çok olumlu. Aynı düşüncede buluşmamız da çok güzel erkeklerin de bu dönemdeki gerginliği bu yüzden kadının gücünü kabul edemeyip elinde tutamayacagini düşünen tipler de var çok yanlış tıpkı kadınların geçiş sürecinde yaptıkları yanlış gibi elbette herşeyin bir nedeni vardır ama yanlışlar düzeltilmelidir:) bence tabi
İnsanlar karşısındakini kontrol edip değiştirmek yerine olduğu gibi kabul edip saygı duysalar hayat her iki taraf içinde daha yaşanılır olur.
@Busedemir9898 buna katılmıyorum çünkü aşkla sevgi ile ilk etapta başlayan fedakarlık gormezden gelme ileri vadede artık sorun haline gelmeye başlar herzaman için böyledir. Çalıştığımız işlerden gözlem yapabiliriz bulunduğunuz yerin soğuk olması ilk etapta tolere edilebilirken zaman gectikce artık katlanilamaz ve sinir bozucu olmaya başlar. İnsanlar birbirleri için de orta yolu bulmalı. Rahatsızlık verici şeyler ortadan kaldırılmalı. Ya da minimuma indirilmeli
İster istemez ara ara yardımcı olunur
Hep olmali
kadında ara ara yapar o zaman
Olur olur bir şey olmaz
Olmaz
Tanıdık geldin bana
Niye
Bilmiyorum nedense birisi de bana o gözle bakıyor hangi şehirde yaşıyorsun
Ne gözle?
İse yaramayan bir gözle bir anda omu paylaştı acaba beni dedim
Siz niye yapmıyorsunuz?
O adamdan bir cacık olmaz.
bence de olmaz boşan
Her işi yapsın denmez, ama yardımcı olabilsin.
Sen yap da işte
Kesknlikle mutsuz eder o adam esini
Zor olur hsjdkdk
Oluyor valla var bizde öylesi
Olmaz valla yollarım babasının evine
Olur neden olmasin
hayır her şey ortaklaşa yapılmalı bence
Hicbirşeyemi elini sürmüyor
Erkek dediğin öyle olur
Olmaz kendine bakıcı tutsun parası varsa
Maalesef olmaz
Olmaz tabikide hizmetcisi yok kimsenin
Olur ya seversem calisiyo sonuçta
Ya sese ya sisi yapacak
20 yıl once bu soru tam tersiydi 😂
Bence de elinden geldiğince yardımcı olmalı..