30 yaşındayım. İşsizim ve ailemle yaşıyorum. Babam ikide bir sende nasıl otuz yaşındasın çocuk gibisin deyip baskı yapyor. Neden?

üç kuru para istemiyorum. ne geziyorum ne arkadaşım var. bir yemek, bir barınma yani. görende baba parası yiyoruz sanacak. ben olsam evladıma asla böyle yapmazdım... ve bana şey diyor beni arkadaşlarıma rezil ettin. işsizim diye herkes bbeni küçük görmeye ve babamı sinir etmeye çalışıyorlar. çünküü kendisi herkesçe mükemmel biri. başarılı vs ama bana böyle davranıyor...

30 yaşındayım. İşsizim ve ailemle yaşıyorum. Babam ikide bir sende nasıl otuz yaşındasın çocuk gibisin deyip baskı yapyor. Neden?
Cevapla