22 yaşındayım, babam "evde kaldın senin yaşıtların evlendi" diyor. Moralim bozuldu, ne yapmalıyım?

Ulan benden 10 yaş buyuk ablam var daha.. bu bana dioki yaşıtların evlendi yuva kurdu sen evde kaldın başımıza bela oldun dio yaşıtlarım dediği de örnek veriyorum yolda 27-30 yaşında minyon kadiblarla beni bir tutuyor ay kafayı yicem aşk hayatim 0 zaten iyice moralimi psikolijmi bozuyor bu adam
Güncellemeler
+1 yıl
Yani illa sokaktan biri tutup zorla mı evleneyim anlamadım sanki ha diyince bulunuyor Allah'ım ne SLK bir babam var :(
22 yaşındayım, babam "evde kaldın senin yaşıtların evlendi" diyor. Moralim bozuldu, ne yapmalıyım?
Cevapla