"Bir insanın gerçek yüzünü seninle ilgili tüm menfaati bittiğinde görürsün" bu söze katılıyorum peki siz katılıyor musunuz?

Sadece işi düştüklerinde yazanım oluyordu bir 9 ay öncesine kadar şimdi onlar da gitti arkadaşlık falan yalan dostlar, sizi kullanıyorlar çoğu yüzüme gülüp arkamdan iş çevirenleri dedikodu yapanları duydum ya ben nerede yanlış yaptım onlara karşı hiç bir zararım olmadı ama ben sadece onlara karşı iyi olmak da iyi degil artik hak etmiyorlar kardesim harciyorlar insani

"Bir insanın gerçek yüzünü seninle ilgili tüm menfaati bittiğinde görürsün" bu söze katılıyorum peki siz katılıyor musunuz?
Cevapla