Şimdi baştan diyim ağırlayın beni yea tavrıyla sormadım asla. Sadece misafirinize nasıl bir yaklaşım gösterdiğinizi görmek istiyorum. ✋🏻😄 Ben evinize geldim, çaldım kapınızı. Söyleyin bakalım beni nasıl buyur edersiniz evinize? Merak :))) Neler yapmak istersiniz, ne ikram edersiniz, suratınız 5 karış mı olur? Ne konularda sohbet etmek istersiniz? 🙃🤭🎀😝
Sizin evinize misafirliğe gelsem beni nasıl ağırlarsınız?
Önce balkona çıkarır kahveleri doldurum ufaktan bir iki test yaparım, sonra muhabbetin akışına karşılıklı uyum ve enerjinin tutmasına bağlı olarak ilerleyen dakikalarda sınırları genişletirdim, balkondan salona salon sınavını geçerse mutfak sınırını açarım kendi kahvesini yapıp içme fırsatı… Öyle öyle bakarım duruma göre, artık kafaların yapısına bağlı
misafirlere karşı her zaman içten ve samimiyizdir, kendini rahat hissetmesini sağlar ve ağırlamak ve hizmet etmek önemlidir, misafir mutlu ayrılmalı güler yüz sohbetle...
Öncelikle hoş geldin diyip sarılırdım sonra oturma odasına davet ederdim biraz KS hakkında kaynatırdık 😅 Kahve ya da istediğin herhangi bir şey ikram ederdim sonra yemek yapardım yerdik falan filan, güzel bir kız günü olurdu. 😅
kapıda güler yüzle karşılar, çay mi kahve mi tercih edersin diye sorar yanına güzel atıştırmalıklar sunardım. yemek saati geldiğinde de damak zevkine uygun bir sofra kurardım.
Memenen değil bacım o menemen :) Samimi adamız biz o yüzden söyledik sen misafir ağırlamaktan bahsettin date olarak niye evime alayım hemen elin kızını 😆
Anlatıyorum, Kapıyı açarım kibarca yavru ceylanı ürkütmeden buyrun ayakta kalmayın derim eve alırım küçük tavşan ayakların üşümesin diye ayağına terlik giydiririm montunu asıp oturma odasına alırım açmısın susuzmusun sorarım aç değilsen içecek ikram ederim filmlerdeki gibi içeceğine uyku hapı atmam :) sana kendi evindeymişsin gibi rahat etmeni söylerim sevdiğin yemekleri öğrenip akşam yemeği için ben mutfağa geçerim akşam olunca yemek yiyip gece kalıcakmısın diye sorarım evet dersen engüzel manzaralı odayı sana hazırlarım beğendinmi seni güzel ağırladım mı memnun oldunmu 😊😅